Offerta.se

Offerta.se

• BadgeTenYears
4.4

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet. Offerta...

485 omdömen om Offerta.se

Sedan starten hos Reco 2012

Oscar Enrique C

Varje gång jag har efterfrågat något så har jag fått snabb responds och hjälp med mina frågor. Utmärkt servicetänk.

Jafar H
Skrev om Offerta.se

Mycket nöjd! Vi har investerat 60 000kr sedan augusti och har redan omsatt 1,5MSEK. Att vara ansluten har hjälpt mig att bygga upp mitt företag de senaste åren. Offerta har haft rätt jobb för mig, varit lyhörda och hjälpsamma. Var tidigare ansluten till en annan förmedling men hittade verkligen rätt när jag bytte till Offerta. De är lite dyrare men kommer in 20 ggr fler uppdrag. Bra att veta är att för att nå kunderna måste man ligga på ganska hårt, ringa och skicka mail. Men det är så marknaden fungerar, inget Offerta kan påverka.

Reko Flytt
Skrev om Offerta.se

I samband med att vi fick vårt transporttillstånd för ca 1,5år sedan har vi använt oss av Offerta. . Vi anser att Offerta har varit ett väldigt bra medel för att få ut vårt namn. I synnerhet som nystartat bolag är det ett väldigt bra verktyg för att komma igång. Vill även ge en eloge med stående ovationer till Niclas som alltid ställer upp och ger goda råd när omständigheterna kräver. Rekommenderar! Vänliga hälsningar, Miro Hursti Reko Flytt

Hans-Peter M
Skrev om Offerta.se

Det har varit en blandning av högt och lågt bland offerterna. Valde entreprenör via Bra Byggare. Lev väl!

Doniyor S
Skrev om Offerta.se

Är nu inne på vår tredje år med Offerta. Supernöjda med deras service och all hjälp vi fått för att kunna bygga grunden till vårt företag. Allt från att bygga hemsida till att skriva offerter. Kontaktperson som ständigt är tillgänglig och öppen för frågor, dessutom hör av sig mer än vad man bör göra, för att se till att allt flyter på hos oss. Vi gör hela vår omsättning via Offerta och kan varmt rekommendera deras tjänst. Mvh Renovera Badrum Stockholm AB

Amanda Lisette C

Trevliga killar som lyssnar in kundens önskemål. Toppennöjd :-)

Elli Elida Amanda L

Det var enkelt med Offerta, skönt att inte behöva leta upp de olika företagen själv. Jag fick svar inom 24 timmar och kunde välja och få mitt problem löst snabbt.

Gunnar B
Skrev om Offerta.se

Använde Offerta för anbud på en badrumsrenovering och fick snabbt sex kvalificerade respondenter, som alla visade på god förståelse för uppdraget, var lyhörda och var trevliga även då det inte resulterade i uppdrag.

Nils B
Skrev om Offerta.se

Till att börja med vill jag säga att vi på Svensk Takentreprenad AB blev fullkomligt blåsta och lurade av detta företag. En säljare tjatade på oss ett avtal som kostat oss 100.000 + moms. I det avtal vi kom överens om skulle vi kunna svara på ca 20 förfrågningar gällande takarbeten i månaden. Sen dess har det inte kommit in i närheten så mycket jobb att vi ens haft möjligheten att svara på knappt en bråkdel av dem. Vi har pratat med dem 2 gånger, ingen kompensation från deras sida utan vi får bara betala och vara glada....

Johan J gillar detta
Shavkat S
Skrev om Offerta.se

Bedrägeri, bli försiktig att göra avtal eller när du anlitar offerta AB, de har 95% firmor som har inte erfaranhet i branshen och firmor som är seriös har kunder utan offerta. Dvs offerta hittar kunder på google ads och sälja till vem som helst.

Anders gillar detta
Frank Gunnar Mikael R

Bra hjälp vid upphandling. Ökade antalet offerter markant med liten egen insats.

Mats P
Skrev om Offerta.se

Många offerter att välja bland

Nesli W
Skrev om Offerta.se

Använder mig alltid av Offerta när jag behöver hjälp med ett jobb (främst bygg, måleri, el). Har hittills alltid hittat en leverantör och varit nöjd med resultatet alla gånger. Rekommenderar Offerta starkt (åtminstone som privatperson).

Anton Sven Olof S

Som företagare är Offerta rent bluffmakeri. Du blir såld ett stort antal kontakter som du betalar per årsbasis. Att du inte ens kommer komma i närheten av den summa kontakter de säljer håller de hemligt. Alltså blir kostnad per kontakt skyhög och knappt en vinstaffär för dig. Under ca 7 av årets månader kom inga nya kunder in, men trots detta betalar man stora summor till Offerta Därefter är dom väldigt hemlighetsfulla med att kontraktet automatiskt förnyas per årsbasis om du inte säger upp det tre månader innan nästa...

Anders och Dmitrij S gillar detta
Nina F
Skrev om Offerta.se

Trodde inte jag skulle få någon offert men det fick jag. Lätt tjänst att använda, snabbt svar, lätt att kommunicera. Gillade uppföljningen från Offerta, kändes som om de brydde sig!

Tony F
Skrev om Offerta.se

Smidigt att få ut förfrågan till flera företag via en tjänst. Tjänsten är lätt att använda och man får uppdateringar, information och tips från dem. Plus att man kan lägga ut flera förfrågningar om olika tjänster. Haft ute förfrågan om el, vvs och renovering på sidan och fått kontakt med företag på alla.

Sven Alexander L

Toppen fick svar från fyra firmor inom två dagar

Dan J
Skrev om Offerta.se

Överlag snabba svar och mycket bra beskrivna offerter. De flesta företagen kom personligen ut och diskuterade projektet. Nu hoppas vi på ett bra genomförande av takbytet.

Carina L
Skrev om Offerta.se

Vi blev glatt överraskade att det gick så snabbt, 2 arbetsdagar från publicering av vår annons till utfört el-arbete. Offerten stämde på öret

Peter A
Skrev om Offerta.se

Bra service som fungerar om du vill ha hjälp med att hitta ett redovisningsföretag. Vi fick in flera alternativ och kunde välja ut ett av dem

Adenike A
Skrev om Offerta.se

Jag fick supersnabb återkoppling från Jonas som fixade till min IKEAsäng vars ben hade lossnat från fästet. Jonas kom dagen efter jag hade efterfrågat hjälp. Jonas fixade även så att sängen, och sängbenen, håller flera år framåt! Supertrevlig och toppenservice! Rekommenderar starkt! Adenike Agbaje

Johan Marcus N
Skrev om Offerta.se

Bra med många som kan kontakta, men verkar mest vara nya städföretag som inte är så etablerade än som svarar.

Ola L
Skrev om Offerta.se

Bra och snabb respons från olika företag. Känns seriöst.

Philip S
Skrev om Offerta.se

Mycket bra service som underlättar för oss konsumenter!

Therese H
Skrev om Offerta.se

Enkelt att använda Offerta.se. Jag fick snabbt svar av seriösa byggföretag som visade intresse. Alla företag som kom hem för att titta på bygget, var mycket trevliga, proffsiga och fler kom med förbättrade lösningar vilket jag uppskattade. Lätt att se företagens finansiella status mm. Kan varmt rekommendera

Anais B
Skrev om Offerta.se

Otroligt lättnavigerad och bra tjänst. Ger det den utlovar utan krusiduller. Kommer använda mer!!

Leif S
Skrev om Offerta.se

Väl utfört uppdrag .Upplevde återkommande svar till er lite snabbt då det är en brf måste det få ta tid då besluten tas på styrelsmöte.

Pablo M
Skrev om Offerta.se

Vi är supernöjda! Han gjorde allt för att vi ska vara nöjda, väldigt trevlig och även hans kollegor. De löste alla problem från det gamla altanbygget och var väldigt effektiva och proffsiga. Vi älskar våran nya altan. Rekommenderar dem starkt!! Tack bästa Liridon.

Björn Erik C
Skrev om Offerta.se

Jag sökte en elektriker för ett mindre jobb och fick mer eller mindre omedelbart kontakt med flera stycken, inledningsvis för lite mer info men även med offert. Bra, enkel webbtjänst. Hela processen funkade utmärkt.

Anders
Skrev om Offerta.se

Sämsta företag, jag skrev de att jag vinner inget, jag har betald onödigt, aldrig vinner nåt uppdrag, och bestrider faktura pga Offerta levererar inte det som var lovad. De kastar uppdrag som i Hunger Games till alla företag och företag som är långsammare vinner inget men betalar lika mycket, total bedrägeri. I slutet mitt ekonomi faller under året upp till 169 kr på företags konto, jag skrev att jag kan inte betala er skickade kontoutdrag, men dem skitar allt. Om du liten företagare, aldrig signerar avtal med Offerta, det...

Johan J gillar detta
Nils Erik E
Skrev om Offerta.se

Min förfrågan granskades och publicerades snabbt och siten har ett bra upplägg tycker jag. Man får bra information om företagen som besvarar ens förfrågan. Min första upplevelse var gällande flyttstädning och denna gång persienner.

Amarjargal C
Skrev om Offerta.se

Har varit medlem i Offerta i ca 6 år Offerta har en stor styrka i medarbetarna som är till för att hjälpa oss företagare på bästa sätt och mina kunder som jag får av Offerta,får jag bra feedback Har jag varit medlem i 6 år så det säger det mesta om deras kvalitet

Mustafa Monwar H

Superenkelt och utmärkt från att beskriva arbeten man vill ha utförd till att få olika offerter via både sms och meddelande via offerta.se till att få uppdragen utförda. Det gick mycket lätt att komma i kontakt med företaget NFB El samt boka tid för arbete. Snabbt och smidigt - kunde arbeta dagen efter. NFB El Stockholm AB gjorde ett väldigt proffsigt jobb - hade mycket goda kunskaper om de arbeten de utförde. Mycket hjälpsam och lyhörd - fick hjälp även med ett par extra småsaker. Jag vill ge absolut toppbetyg till både Offerta och NFB El.

Shantia V
Skrev om Offerta.se

Jakob är en kanon kille att planera städ med. Personalen gör ett dunder jobb med städningen. Priset är väldigt bra gemfört med andra firmor jag kollat upp.

Fattah E
Skrev om Offerta.se

Jag är mycket nöjd med Offerta. Speciel med Niclas Äkerström. Han är jätte trevligt och hjälpsam person. Jag tackar Niclas Akerström för att rekommenderado Offerta. Offerta hälpte mig att bygga upp företaget I första början. Kör med Offerta om du vill öka inkomsten.

Susanna P
Skrev om Offerta.se

Det gick mycket snabbt att få in offerter. Tror säkert att jag kommer att använda den här tjänsten fler gånger.

Saman R
Skrev om Offerta.se

Super nöjd med Offerta. Vårt företag har växt med över 200%. Att ha en kontaktperson som alltid är tillgänglig och är behjälplig med alla frågor och svar har varit suveränt. Tack Nicklas på Offerta och hela gänget på Offerta.

Reuben O
Skrev om Offerta.se

Toppen Rekommenderas. Är kund hos Offerta sedan 2020, alla arbetsmoment lösas omgående, bra gjort platform, proffsig kommunikation. Har använt övriga tjänsteförmedlare, men här kommer det in fler och större uppdrag. Enormt flöde av uppdrag. Det gick ganska trögt i början men vi kom igång rejält när vi ordnade vår profil och fick hjälp tack vare Offerta med att bygga egna proffsiga offerter. För att lyckas i början är det viktigt att få in omdömen, ordna referenser, hemsida för att vinna fler uppdrag. Idag ringer kunderna upp oss när vi har fina omdömen!

Jeorgjios L
Skrev om Offerta.se

Bra sida som ger jobb! Speciellt för oss som nystartat företag. Bra med hjälp och stöd ifrån Offerta när man behöver det.

Daniel S
Skrev om Offerta.se

Jättebra service när man behöver fylla ut för jobb och även för att fixa stora jobb. Mvh Daniel

First-Name L
Skrev om Offerta.se

Sökte efter ett markarbete för trädgård, fick 4 seriösa svar och tre kom och gav en offert. Jag valde en av dessa. Det hela fungerade mycket bra. Detta är första gången jag anlitar offert

Hjördis H
Skrev om Offerta.se

Noga utfört arbete i min lägenhet..Väl utfört även på svåråtkomliga ställen. Gjorde underverk med de svåra dörrarna i inglasningen på balkongen! Fantastisk personal som lyssnade på mina önskemål, trevlig personal, lätt att ha att göra med.

Carina N
Skrev om Offerta.se

Skrev annons på kvällen,målare tog kontakt dagen efter. Jättesnabbt

Pernilla G
Skrev om Offerta.se

Jättebra tjänst! Istället för att jag kontaktar en massa företag gör offerta det åt mig. Man kan också meddela på ett ställe när man gjort sitt val så kontaktar de alla som lämnat offert. Smidigt!

Lars Erik B
Skrev om Offerta.se

Otroligt höga offerter. 4m ² för 180 000!! 160 000 för arbetstiden. 3V för projektet. Innebär ca 20 timmar per dag på en gubbe? Ca 60 000 kr om man skulle köra på löpande.pris men det var ingen intresserade av. Fattar inte hur folk kan gå på detta.

Stefan H
Skrev om Offerta.se

Snabbt och smidigt sätt att hitta företag som man kan anlita. Verkar överlag vara bra företag som lämnar seriösa offerter.

Mikel S
Skrev om Offerta.se

Vi har arbetat med Offerta över 3 års tid och är oerhört nöjda! Offerta har gett oss möjligheten till fler uppdrag och ett stort kontaktnät. Framförallt en bidragande orsak varför vi har lyckats få vårt företag att växa med en kundstock som i sin tur har gett oss återkommande kunder.

Jennie U
Skrev om Offerta.se

Bra sida för noviser som jag själv, med tummen mitt i hand. Använt Offerta tidigare och kommer göra det igen

Ellinor S
Skrev om Offerta.se

Fick snabbt svar på min sökning. Bra företag med bra betyg. Lämnade offerter snabbt.

Li B
Skrev om Offerta.se

Jag beställde målning av min lägenhet och Quality Måleri & Stuckatur i Malmö AB gav mig en tydlig offert på vad som skulle/ behövde göras. Och bra kommunikation och jobbet blev mycket bra utfört. Jag är mycket nöjd med målningen i min lägenhet.