feedback company

Ring företaget
Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga

Kontrollvägen 2 126 79 HÄGERSTEN

www.okq8.se

Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga finns på Kontrollvägen 2 i HÄGERSTEN och är sökbara på bl.a. Bensin och Mack

Mer funktioner

Vad tycker du om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga

Läs vad Recos användare tycker om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga

• Status: 15
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    skulle på en bilresa 50 mil då min bil hade gått sönder och jag behövde en hyrbil snabbt!, klockan var 20.10,tiden för hyra stängde 20.00,men det var inga problem att hyra, fick en splitterny Volvo v60. kom dit 20.30, inga extra avgifter eller liknande, allt gick smort.
  • Status: 1
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    extremt nonschalant. dålig service. okunnig personal.
  • Status: 1
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    Kan bara hålla med om en extremt dålig service-nivå. Kunder verkar mest vara till besvär och om något går fel finns ingen ambition att lösa problem gemensamt.
  • Status: 9
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    Mindre engagerad personal måste vara svår att hitta. Stället är formligen överbelamrad med personal som gör allt annat än att serva kunder. När du väl kommer fram i kön är personalen allmänt slöa och arroganta.
  • Status: 12
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    Gick in på denna station en kväll med mitt nya OK medlemskort som är kopplat till servicekonto där jag hade lite bensinpengar. Frågade om jag skulle aktivera det nya kortet i kassan eller så. Kassapersonen sneglade på det nya kortet och hävdade betstämt att sådant kort absolut inte gick att tanka på, det var "fel färg". Bad tjejen i kassan fråga en lite äldre person som också jobbade där. Samma svar, kortet inte giltigt, de måste skickat mig fel sort (!). Fick lov att tanka om jag betalade kontant, tur nog gick det iallafall. Dagen efter ringde jag bensinbolagets kundtjänst som tyckte det var minst sagt svagt att ingen på stationen visste hur deras egna kort såg ut eller fungerar. Damen på kundtjänst blev såpass agiterad att hon ringde upp stationschefen på andra linjen och gav s.a.s ett hett tips om någon sorts personalutbildning på 5 min. Bra agerat. Ett par veckor senare tankade jag på en annan OK mack, där gick allt hur lätt som helst.
    David H gillar detta.
  • Status: 108
    skrev om Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga:
    Jag hade beställt en hyrbil för en veckas hyra till en lördag kl 08:00 men ringde på morgonen och bad att få komma några timmar senare. De sa nej! Jag var tvungen att komma den tid som jag själv hade valt att boka bilen då det var ont om plats på bensinmacken. När jag kom dit så fanns det naturligtvis gott om plats, speciellt fanns den plats som bilen stod parkerad på för tillfället. Kunden har alltid rätt eller? Detta är essensen av dålig service.
    Tobias H gillar detta.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Ok Detaljhandel, OKQ8 Västberga