Gamla Stans Skor AB

2.2

5 omdömen om Gamla Stans Skor AB

Sofia L
Skrev om Gamla Stans Skor AB

Jag arbetar som personlig assistent och var där idag tillsammans med min rullstolsburne brukare och en kompis med hennes brukare. Det var knappt några människor där och vi gick in för att ta en fika. När vi stod och valde kakor som värst fick vi höra av personalen att de inte hade plats för oss. Usch vad arg man blir. Vi vände på klacken och har nu anmält händelsen till diskrimineringsombudsmannen.

Anna A
Skrev om Gamla Stans Skor AB

Varning - värsta turistfällan! Rejäla överpriser och dålig service. Ingen som helst omtanke om kunderna. Finns gott om andra caféer i Gamla Stan - välj någon av dem i stället!

Sofia L gillar detta
Paras M
Skrev om Gamla Stans Skor AB

perfa, skulle aldrig klaga. toppen varje gång man har varit där tummen upp för stället. ;) förresten till fröken nedanför kan jag ju säga: gnäll gnäll gnäll, ja har jobbat själv inom restaurang... kan ju säga rakt ut att kvinnor med barn eller rättare sagt mamma lediga typer, ni kan inget annat än klaga på allt o alla. mer än 60% kvinnor som har barn tror att de får göra sam *an de vill. vart de än går tar de det för givet, ni är inte hemma längre och tom när ni är hemma så står barnvagnar utanför, är det verkligen...

Carolina K
Skrev om Gamla Stans Skor AB

Bemötandet var fruktansvärt! Personalen ska inte jobba med kundkontakt. Otrevlig o oproffsig personal , för att inte tala om "ägaren". Gå förbi bara gott folk, stanna inte! Har du småbarn så kan du tyvärr inte gå dit då det är förbjudet att byta blöjor.

Sofia L och Anna A gillar detta
Hanna S