feedback company

Checkins
Ring företaget
OneOff

Vasagatan 19-21 111 20 Stockholm

OneOff finns på Vasagatan 19-21 i Stockholm och är sökbara på bl.a. Skateboard och Sportbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om OneOff

Läs vad Recos användare tycker om OneOff

• Status: 4
    skrev om OneOff:
    Älskar OneOff! Brukar i de flesta lägen handla min utrustning där, dels för att de har ett utbud inom skate/snow som ingen annan butik kan mäta sig med men också för att butiken ligger bra till, centralt och nära hem! Helt ok priser med tanke på förutsättningarna får jag väl lov & säga.

Företag nära OneOff

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Jonas E

Jonas E tycker:

"Trevlig, och bra klippning! Kvalitet, men saknade kanske lite touch av innovation. "

SverigeMäklaren

Klarabergsviadukten 70, STOCKHOLM

Läs mer om SverigeMäklaren

ANDREAS P

ANDREAS P tycker:

"Mycket trevlig mäklare, samt väldigt kunnig. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt anlita dem igen. Fick bra betalt för min lägenhet, över förvänt ... "

C.u.m. Clubwear

Drottninggatan 71D, STOCKHOLM

Läs mer om C.u.m. Clubwear

Sandra E

Sandra E tycker:

"Dominika är supertrevlig! Och man får en underbar känsla att vistas i butiken, bra musik och stort utbud av clubwear kläder :) "

Agilokliniken City

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Agilokliniken City

Magnus E

Magnus E tycker:

"Rekommenderas. Kunskap, service och bemötande i topp. "

Offerta AB

Kungsbron 1, STOCKHOLM

Läs mer om Offerta AB

Anna M

Anna M tycker:

"Bra offerter ifrån vad som verkat som seriösa företag. Fem badrumsföretag har varit här och tittat och nu har vi valt en. "