Optimal Bygg Sverige

4.4

7 omdömen om Optimal Bygg Sverige

Fredrik H
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Eftersom det inte går att radera ett inlägg på denna skitsida å jag googlade på ett annat företag så har jag inga åsikter om detta. Redo hette visst sidan.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Erik Mikael W
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Vi anlitade Optimal Bygg nu i somras för bygge av extra rum. VI anlitade även Optimal Bygg för cirka 2 år sedan får renovering av kök. Vi är jättenöjda. Det är prisvärt, bra kvalitet, och de är flexibla och kunniga och kan hjälpa till när man som kund kanske inte riktigt har byggkunnandet i alla detaljer. Fakturorna hålls. Det är ett bra företag. Jag kontaktar gärna dem igen. Nackdel? Det blev en del byggdamm nu i somras, men vi var tvungna att vara hemma under byggtiden och därmed kunde man inte riktigt plasta in sig som...

Liz L
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Vi är otroligt nöjda med renoveringen av vårt badrum! Tack Optimal tech för proffsigt och effektivt arbete från offert,planering,genomförande och slutbesikting. Smidigt och tidseffektivt,inga luckor i arbetets utförande,hantverkare avlöser varandra. Yrkesstolthet genomsyrar Optimal Techs arbete. vi kan varmt rekommendera dom!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Urban
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Vi är mycket nöjda med Optimal Techs renovering av vårt badrum. En tydlig offert från Lars och väl genomfört arbete av Daniels team utan tidsspill. /Urban

Helen
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Vi är otroligt nöjda med vår totalrenovering som Optimal Tech genomförde. Det var en väldigt omfattande byggnation där två våningar, (varav den ena ett gammalt garage) skulle byggas ihop. Det innebar att Optimal Tech var tvungna att bila hela undervåningen, lägga golvvärme, gjuta ny betongplatta, dra ny ventilation, ny el, bygga/kakla/montera två badrum, putsa väggar, måla om, sätta in nya fönster, en trappa osv. Allt genomfördes väldigt noggrant och med ett enormt engagemang. Dom höll alla tider som utlovats och vi har...

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Erik H
Skrev om Optimal Bygg Sverige

En badrumsrenovering kräver en logistik och planering från leverantören. Optimal Tech har Lars som skötte offert och kontraktskrivande. Daniel var arbetsledare och kvalitetskontrollant. Arbetet skedde i två etapper. Problemet är som kund är att vi är i händerna på hantverkaren. Många farhågor så som många fått uppleva i fuskbyggarna. Optimal Tech är ett företag som sköter helheten med finess. Då i kvalitet, kommunikation och bemötande. De hittar lösningar och lyssnar på sin kund och mina önskemål. Att dela projektet i...

Agneta S
Skrev om Optimal Bygg Sverige

Mycket proffsig och bra byggföretag som har hjälp oss med renovering. Kan verkligen rekommendera detta företag!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen