Orinokia Snickeri och Renovering

Orinokia Snickeri och Renovering

4.3

Vi hjälper dig med snickeriarbeten, målning och renovering. Ingen förfrågan är för liten eller för stor - vi gör allt från parkettgolv, platsbyggda möbler och nya gipsväggar till renoveringar av båtar. Även monteringshjälp och enklare installationer. Varmt välkommen med din förfrågan!

6 omdömen om Orinokia Snickeri och Renovering

Johan A
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Trevligt bemötande. Uppdraget uppfört i enlighet med kontraktet.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Pär F
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Vi beställde en platsbyggd möbel. Firman erbjöd kostnadsfritt besök för att diskutera projektet. Vi fick ett trevligt bemötande, men det blev en del kommunikationsproblem. En ledde till en utdragen process som ändå resulterade i en helt ok produkt. Inga extra kostnader trots att det tillkom en hel del merjobb för firman. Positivt: - Väldigt konkurenskraftigt pris. - Bra hantverk. - Trevliga anställda. - Firman åtgärdade fel utan krångel eller extra kostnad. Negativt: - Slutprodukten motsvarade inte riktigt beställningen,...

Susanna H
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Tack för väl utfört renoveringsarbete med matsalsmöblemang m.m.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Sam E
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Golvläggning i 2 rum. Bra resultat, kom på utsatt tid, höll deadlines. Dessutom bra pris. Funkade kanonbra

Christoffer D
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Jättebra service. La ny ekparkett, tog bort trösklar, slipade dörrposter och dörrar. Fick fast pris och jättebra resultat.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Anna B
Skrev om Orinokia Snickeri och Renovering

Jag anlitade Orinokia för att bygga min altan med små ledspotlights. Den blev super snygg! Jag kan varmt rekommendera företaget. Snabb offert, avdraget rut, kom igång efter bara några dagar och avslutades som avtalat. Proffsigt.