Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

4.0

4 omdömen om Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

helen ö
Skrev om Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

Har haft problem en längre tid med gonartros samt stora problem med foten vilket gjort att jag har haft svårt att aktivera mig. Fick via en ortopedläkare på sjukhuset i Huddinge en remiss skickad hit. Fick snabbt återkoppling och tid för undersökning varpå jag fick hjälp att ta fram skoinlägg efter avgjutning samt en anpassad specialortos som stödjer mitt knä. Har nu på kort tid märkt av en väsentlig förbättring och är väldigt tacksam för hjälpen.

v
Skrev om Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

Bra butik & trevlig personal - jag som har storlek 49 kunde till och med hitta några olika varianter på skor att välja mellan, till vanliga priser vilket sällan händer. Rekommenderas från min sida!

A
Skrev om Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

Sålde knäortos till mig som gick sönder vid första användning. Fick ett nytt skickat till mig efter dispyt som även det gick sönder direkt. Krävde pengar tillbaka och fick det efter tjafs men inte en ursäkt eller något annat än sura miner. Mycket oproffsiga och otrevliga.

e
Skrev om Aktiv Ortopedteknik i Södertälje

extremt trevlig personal och kunnig, fick hjälp med fotbäddar/inlägg för min hälsporre och att välja skor som var rätt för mig. Kändes riktigt bra och mina smärtor har släppt. Kan varmt rekommenderas!