feedback company

Ring företaget
Österåkers bibliotek

Stationsgränd 5 184 50 ÅKERSBERGA

www.osteraker.se

Österåkers bibliotek finns på Stationsgränd 5 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Bibliotek och Bibliotek

Mer funktioner

Vad tycker du om Österåkers bibliotek

Läs vad Recos användare tycker om Österåkers bibliotek

• Status: 10
    skrev om Österåkers bibliotek:
    här finns det mesta man kan tänkas hitta på ett bibliotek, även mycket kunnig personal som kan visa vart man kan hitta det man letar efter.
  • Status: 4
    skrev om Österåkers bibliotek:
    Åkersberga bibliotek i Österåkers kommun har ett mycket bra sortiment av böcker, talböcker, dvd och video, tidskrifter mm och har mycket bra, kunnig och hjälpsam personal. Lokalerna är bra, centralt belägna och handikappvänliga. Många välkända författare har bjudits in. Thomas Claesson, flitig besökare

Företag nära Österåkers bibliotek

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängsvägen 11B, ÅKERSBERGA

Läs mer om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Åkersberga

Emil R

Emil R tycker:

"Pege Abrahamsson var assisterande mäklare tillsammans med Michael Bäckström i min bostadsförsäljning vilket var ett enormt bra stöd i min försäljnings ... "

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, Åkersberga

Läs mer om Fastighetsbyrån Åkersberga

Charlotte J

Charlotte J tycker:

"Kunnig och trevlig mäklare som hela tiden såg till att vi var informerade och hängde med i försäljningens utveckling. "

Restaurang Sazna

Storängsvägen 3A, ÅKERSBERGA

Läs mer om Restaurang Sazna

MaryX J

MaryX J tycker:

"De vet vad jag gillar och komemr ihåg vad jag åt sist. Det är stort. Så ofta går jag inte dit. Klart bra restaurang. Sen är det matgäster inte ölgäste ... "

Pizzeria Golden West

Storängsvägen 3 B, ÅKERSBERGA

Läs mer om Pizzeria Golden West

Micke

Micke tycker:

"Golden west är en typisk snuskpizzeria (finns det någon annan typ). Pizzorna är ok, inte mer, stora ja, men jag tar hellre kvalité över kvantitet. En ... "

Sko-Artur

Stationsvägen 5, ÅKERSBERGA

Läs mer om Sko-Artur

Per-Erik S

Per-Erik S tycker:

"grymt bra sortiment till alla åldrar. brukar oftast köpa mina skor här om jag får en möjlighet. "

0 bilder från Österåkers bibliotek

Taggar för Österåkers bibliotek