feedback company

Checkins
Ring företaget
Östermalms Lås

Valhallavägen 132 114 41 STOCKHOLM

Östermalms Lås AB har sedan 1983 varit Stockholms ledande leverantör av lås, larm och gallerprodukter. Våra tjänster innefattar även låsöppningar, låsservice m.m. Vi arbetar inom hela Stor-Stockholm och har även en butik/utställning på Valhallavägen 132

Mer funktioner

Vad tycker du om Östermalms Lås

Östermalms Lås saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Richard O
"Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäklare. Tog hand om allt jag inte ville ta hand om. Har sålt 5 lgh i våran BRF och alla ... " Läs mer

Företag nära Östermalms Lås

Nannynu!

Jungfrugatan 35, STOCKHOLM

Läs mer om Nannynu!

Katariina E

Katariina E tycker:

"Nannynu! var mycket professionella och snabba med att hitta barnvakt åt oss och vi blev direkt nöjda med henne. "

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, STOCKHOLM

Läs mer om SugarMe Esthetics

Petra K

Petra K tycker:

"Cecilia was great - very professional and gentle. I was a bit late but she was super patient and did not make me feel that we were in rush. She shared ... "

Un Poco

Karlavägen 28, STOCKHOLM

Läs mer om Un Poco

Annelie B

Annelie B tycker:

"maten var jättegott och servicen ypperlig! kan varmt rekomendera "

Ejes Chokladfabrik

Erik Dahlbergsgatan 25, STOCKHOLM

Läs mer om Ejes Chokladfabrik

Oscar S

Oscar S tycker:

"Bäst på Choklad i Sverige. Alltid trevlig personal. Deras mandelmassa choklad bitar är grymt beroendeframkallande :-) "

Sparadiset Östermalm och Södermalm

Sibyllegatan 50, STOCKHOLM

Läs mer om Sparadiset Östermalm och Södermalm

Maria N

Maria N tycker:

"Härligt litet SPA med mycket kunnig och tillmötesgående personal. Har varit kund sedan några år tillbaka och blir aldrig besviken! "

0 bilder från Östermalms Lås

Taggar för Östermalms Lås