feedback company

Checkins
Ring företaget
Östermalms Lås

Valhallavägen 132 114 41 STOCKHOLM

Östermalms Lås AB har sedan 1983 varit Stockholms ledande leverantör av lås, larm och gallerprodukter. Våra tjänster innefattar även låsöppningar, låsservice m.m. Vi arbetar inom hela Stor-Stockholm och har även en butik/utställning på Valhallavägen 132

Mer funktioner

Vad tycker du om Östermalms Lås

Östermalms Lås saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Roger S
Roger S tycker
"Mycket erfaren och skicklig att få ihop pusselbitarna så att både köpare och säljare kan hitta framåt. " Läs mer

Företag nära Östermalms Lås

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89 , Stockholm

Läs mer om TandClinic Östermalm

Aina A

Aina A tycker:

"Bemötandet var mycket bra, med trevlig och proffsig personal. Jag var där på en vanlig tandläkarkontroll. Fick behandling mot min tandsten. TandCl ... "

Un Poco

Karlavägen 28, STOCKHOLM

Läs mer om Un Poco

Annelie B

Annelie B tycker:

"maten var jättegott och servicen ypperlig! kan varmt rekomendera "

Ejes Chokladfabrik

Erik Dahlbergsgatan 25, STOCKHOLM

Läs mer om Ejes Chokladfabrik

Oscar S

Oscar S tycker:

"Bäst på Choklad i Sverige. Alltid trevlig personal. Deras mandelmassa choklad bitar är grymt beroendeframkallande :-) "

Sparadiset Östermalm och Södermalm

Sibyllegatan 50, STOCKHOLM

Läs mer om Sparadiset Östermalm och Södermalm

Maria N

Maria N tycker:

"Härligt litet SPA med mycket kunnig och tillmötesgående personal. Har varit kund sedan några år tillbaka och blir aldrig besviken! "

Ellios Hund & Katt

Erik Dahlbergsgatan 18, Stockholm

Läs mer om Ellios Hund & Katt

Jane L

Jane L tycker:

"Jag går gärna till Elios och handla till min hund. Jag blir alltid väl omhändertagen och tjejerna är snälla och gulliga fast mitt hundmonster dreglar ... "

0 bilder från Östermalms Lås

Taggar för Östermalms Lås