feedback company

Backgatan 9, GNESTA

Läs mer om Athen´s Pizzeria-Livs Gnesta

Nicklas E

Nicklas E tycker:

"DEN BÄSTA PIZZERIA I TRAKTEN JAG ÅKER FRÅN VAGNHÄRAD CA 1 GÅNG I VECKAN OCH KÖPER PIZZA DET ÄR VÄRT RESAN. "

Nya Café Thekannan

Västra Storgatan 14, GNESTA

Läs mer om Nya Café Thekannan

Maria H

Maria H tycker:

"Stort café för en liten plats. Trevlig personal och en mysig miljö där man kan sitta en stund och slappna av. Grymt god chokladtryffeltårta och verkli ... "

Fastighetsbyrån Gnesta

Västra Storgatan 3, GNESTA

Läs mer om Fastighetsbyrån Gnesta

Louise Persson W

Louise Persson W tycker:

"kunnig, engagerad och allmänt bra att ha göra med "

Coop Konsum Gnesta

Västra Storgatan 1, GNESTA

Läs mer om Coop Konsum Gnesta

Torbjörn J tycker:

"Cooop i Gnesta är ett av mina favorit Coop. Ett stort plus för det där lilla extra utbudet av udda saker de har. Ajwar, konstiga men goda kaffeglassar ... "

Gnesta vårdcentral

Nygatan 29, GNESTA

Läs mer om Gnesta vårdcentral

Torbjörn J tycker:

"Mycket tillmötesgående och vänliga. Har ganska mycket inhyrd personal, därav fyran. "

Pawelke Piano

Gnesta Strand

Margretedalsvägen 4, GNESTA

Läs mer om Gnesta Strand

Torbjörn J tycker:

"Mycket bra mat och underbar miljö. "

Björnlunda Bykrog

Stationsvägen 8, BJÖRNLUNDA

Läs mer om Björnlunda Bykrog

Joakim B

Joakim B tycker:

"Trevlig personal och fantastiska priser. Middag med kaffe för fyra personer för 450:- Jätte god lax och burgarna är som alla andra. Hemlagade tjocka b ... "

Lars Tolf, Statoil

Östra Storgatan 71, GNESTA

Läs mer om Lars Tolf, Statoil

Daniel M

Daniel M tycker:

"Förstår inte vad föregående talare pratar om har alltid tyckt att personalen är super trevlig så av mig får dom topp betyg. Tack för att ni finns Dann ... "

Klemmingsbergsbadet

, GNESTA

Läs mer om Klemmingsbergsbadet

Torbjörn J tycker:

"Jo, det finns camping och stugor (riktat till föregående talare). Bra fiskevatten! "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Gnesta(kommun)

Andra städer i länet
Är det företag i Gnesta du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat hotell, restauranger och rörmokare i Gnesta, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att tycka till.