StorstadenEvent

StorstadenEvent

Ring 070-777 77 36 storstadenevent.se
4.3

Oavsett om det är en middag, svensexa, möhippa, födelsedagsfest, bröllop eller företagsfest, så hjälper vi er med allt från lokaler, personal, aktiviteter, mat och underhållning till transport, presenter och boende. Vid mindre arrangemang så kan ni äta i någon utav våra restaurangers separéer och slippa lokalhyran, det enda...

10 omdömen om StorstadenEvent

David I
Skrev om StorstadenEvent

StorstadenEvent hjälpte oss med både catering, servering samt en hel del logistik till ett kundevent för 50-talet personer. Vi var väldigt nöjda med kvaliten på både maten och servicen som dessutom utförde med ett leende på sina läppar. Det känns som StorstadenEvent verkligen gör det lilla extra för att man ska bli nöjd som kund.

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Roland R
Skrev om StorstadenEvent

Har beställt mat av dem till turneringar och camper, kvalitén är bra, service likaså och kan därför varmt rekommendera att anlita dem för catering av olika slag. Jag kommer för Stockholm Hockey Games räkning fortsätta att anlita dem!

Christofer Sefer V gillar detta
Ann-christine L
Skrev om StorstadenEvent

Traditionellt julbord. Kalla varmrätter, jansson torr. Inga tradionella såser, till laxen t ex. Inget julbröd. Inget tradionellt julgodis, såsom knäck Sill ok, lax ok om det hade funnits sås till

Carl Gustav S
Skrev om StorstadenEvent

Jag fyllde "jämt" och jag och min hustru beslöt oss för att bjuda våra gäster på en trerätters middag på Grappa. Några veckor före kalaset kontaktade vi Christofer och diskuterade menyn och vinerna. Vi provsmakade också mat och dryck under personlig guidning av Christofer. Resultatet blev ett mycket fint kalas i en vacker lokal för oss och våra 25-talet gäster. Middagen var alltigenom utsökt: maten gudomligt god med passande vin och en avslutande mjuk och aromatisk grappa. Servicen var både proffsig och personlig. Vi är mycket nöjda och våra gäster var lyriska. Vi kommer gärna åter!

Fatima L
Skrev om StorstadenEvent

Jag och mitt sällskap är väldigt nöjda. Superbra mat och fantastisk service. Rekommenderar detta ställe varmt.

Claudio C
Skrev om StorstadenEvent

Jag bokade nyår och det var allt från välkomsten till sena natten, med god mat o dryck bra musik och en bra total upplevelse för alla gäster, vi fick inte bara ett trevligt minne men framför allt en 100% bemötande, med underbar kvalité på allt, inte minst på servicen.

Afram D
Skrev om StorstadenEvent

Tyvärr inte att rekommendera. Fick inga offerter efter mina önskemål utan endast vad dem tyckte. Ville jag ha något så fick man alltid det går inte

Andre P
Skrev om StorstadenEvent

Rekommenderas starkt!! Fick ansvaret att ordna en svensexa åt min bästa vän och jag hade inte klarat det utan partybookings!! Super nöjd

Laurence I
Skrev om StorstadenEvent

Bra service. God kompetens och en kreativ personal. Vi hade världen bästa dag tillsammans med Partybookings! Rekommenderas starkt!

Edvar B
Skrev om StorstadenEvent

Ett bra eventbolag som hjälpte oss fira en väns svensexa. Utan partybookings så hade vi inte kunnat ha det så roligt, trevligt o grym kväll.