Paus Bar & Kök

3.1

7 omdömen om Paus Bar & Kök

Jacob K
Skrev om Paus Bar & Kök

Jag va där med två vänner från Skottland och dem älskade det. Jag åt lammet och det va riktigt bra. Dem åt köttbullar och älskade maten.

Jakob D gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Anders N
Skrev om Paus Bar & Kök

Klockren mottagning av personalen, bra mat, absolut prisvärt!

Jakob D
Skrev om Paus Bar & Kök

Åt New York steken och måste säga att den var fantastiskt! Servicen var varken bra eller dålig då jag knapp märkte av den.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
AMANDA F
Skrev om Paus Bar & Kök

Mycket god mat! Jag åt risotto med scampi och min pojkvän åt en stor köttbit. Vi blev mycket mätta och belåtna. Trevlig personal!

Christina S
Skrev om Paus Bar & Kök

En del av de som arbetar på s.k. serviceinrättningar borde ta sig en runda på stan någon gång då och då. För att studera på vilket sätt man skulle kunna bemöta en gäst. Paus personal har ett par marathonlopp innan man kommer till godkänd. Personalen i baren verkar önska att de vore någon annanstans ... bara man slapp sitt jobb. Gäster ignoreras för att man har annat att göra (jo, man kan lyfta hakan och fästa blicken på en gäst som kommit in så att gästen fattar att man inte tog på sig osynlighetsmanteln) och när man väl...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Frida Johanna S
Skrev om Paus Bar & Kök

Ganska undermålig service från barens sida vid första besöket, bartendern kändes ointresserad på gränsen till otrevlig. Beställde en Cosmopolitan som efter en lång väntan levererades i rätt sjaskigt skick. Den var verkligen inte prisvärd. Andra gången jag var där blev vi servade av en annan bartender, glad, proffsig och snabb, drinkarna var i mycket aptitligare skick och besöket räddade Paus anseende tills vidare.

Lena C
Skrev om Paus Bar & Kök

Här kan man välja mellan att slå sig ned i baren och serveras deras barmeny, eller se till att få ett bord i restaurangen och kanske kosta på lite mer för en kväll. Trevlig ganska trång lokal som inbjuder till samkväm med vänner, gärna längre än en timme. Servicen är vad man kan förvänta sig på en restaurang utan att vara något speciell åt något håll, maten är dock jätte god och de blandar gärna till en god drink efter önskemål utan att slaviskt följa drinklistan. Jag rekommenderar ett besök.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen