Pay Solutions

Pay Solutions

Ring 073-520 66 53 www.paysol.se

Vi skall med marknadens bästa webblösning ge våra kunder tillgång till likviditet genom att erbjuda alternativa betalningslösningar med priset som starkt konkurrensmedel Pay Solutions startades 2009 och har på kort tid tagit plats som en riktig utmanare på marknaden för betalningslösningar. Våra verksamhetsområden är: fakturaservice, reskontraservice, påminnelseservice, inkasso och utlandsinkasso.

8 omdömen om Pay Solutions

Anna B
Skrev om Pay Solutions

Har jobbat i tre och ett halvt år med Pay Solutions och är väldigt nöjd! Dem återkopplar alltid snabbt och ser till att jag får hjälp med precis allt som jag behöver. En eloge till Kjell och Richard. Ni får en femma i betyg och mina bästa rekommendationer.

Hanne L
Skrev om Pay Solutions

Toppenbemötande! Hög servicenivå och alltid snabb återkoppling. Pay Solutions rekommenderas varmt! Ett extra tack till Maria som är superduktig!

Agneta J
Skrev om Pay Solutions

Alltid bra bemötande och snabb handläggning, service.

Linda H
Skrev om Pay Solutions

Bra bemötande men mycket lång svars/ handläggningstid på ärenden emellanåt. Ett stort minus är företagets helt obegripligt svåra fakturor. Där finns stor förbättringspotential! För tillfället är vi nöjda.

John E
Skrev om Pay Solutions

Ett väldigt bra inkassobolag! Trevligt och proffsigt bemötande. Väldigt smidig webb-baserad inkassohantering i hela Europa till ett bra pris!

Nikola T
Skrev om Pay Solutions

Jobbat med Pay Solutions i snart 4 år. Är väldigt nöjd! Professionella, personliga, lyhörda, serviceinriktade och flexibla. Grundarna har lång erfarenhet och gedigen kunskap om branschen vilket genomsyrar hela organisationen. Hade kontakt och offerter från Klarna, Gothia, PayEx och Svea innan jag bestämde mig för Pay Solutions. Ångrar verkligen inte mitt beslut. Kan ge Pay Solutions mina bästa rekommendationer.

Michael Å

Smarta lösningar och kundvänliga

Mikael M
Skrev om Pay Solutions

Jobbar med inkasso på ett för mig helt nytt sätt. Lyckas med vad man lovar och har ett jättefint erbjudande. Deras handläggare är verkligen toppen att samarbeta med!