PBK Badrum och Köksrenoveringar

PBK Badrum och Köksrenoveringar

Ring 070-447 18 49 badrumrenovering.com
4.3

Vi är ett är företag specialiserade på badrumsrenovering och stambyte, med hela Storstockholm som arbetsområde. Vi har arbetat länge med badrumsrenovering och kan hjälpa dig från planeringsstadiet till det färdiga badrummet. Våra nöjda kunder är en fantastisk bekräftelse på vårt arbete och en energikick att fortsätta att jobba...

15 omdömen om PBK Badrum och Köksrenoveringar

ingela b
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Vi är mycket nöjda med arbetet proffsigt och effektivt utfört.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Mikael Z
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Super! Prisvärda, hög yrkesstolthet, bra service, effektiva proffsiga. Det blev bättre än förväntat

Mona L
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Dom är väldigt noggranna, duktiga och proffsiga!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Jonas C
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Ett väldigt trevligt gäng som gör det lilla extra för dig. Snabba och flexibla. Tummen upp!!!

Mikael Z
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Proffsiga, snabba, trevliga. Allt kändes enkelt. En och samma kille gjorde allt så jag slapp ha ett halvt dussin människor springandes i huset. Lämnade nyckeln så arbetade de på och höll god ordning till en rimlig kostnad.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Jimmy
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Vi är väldigt nöjda med detta företag,jobbar extremt snabbt och håller start/slutdatum som utlovat. Det enda negativa vi kan komma på är att dom slarvar lite med småsaker som man ser i slutresultatet. Men som sagt ett företag vi skulle och rekommenderar till alla vi känner.

Hans T
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Bra jobb. Pålitlig hantverkare. Lätt att ha att göra med.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Per
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Mycket kvalité för pengarna. PBK har gjort tre badrum och vi är väldigt nöjda. Man hör väldigt mycket om dåiga hantverkare, denne kan jag verkligen rekommendera.

Rolf L
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Bra utfört arbete i ett sammanhängande projekt utan avbrott.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Tilmann W
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Vi var helt nöjda med resultatet

Per B
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Fixade vårt badrum enligt önskemål och vi blev helt nöjda med resultatet, tidsåtgången var helt rimlig, likaså priset. Jag hade bara goda erfarenheter av att anlita dem, inga problem med arbetet som skulle utföras. Killarna som var på plats var bra och jobbade energiskt, inte så bra på svenska kanske, men det ordnade sig hyggligt ändå.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Alexander P
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Tog lite längre tid än beräknat. Bra pris och man behöver inte bry sig så mycket. En nackdel till är kommunikationen. Men det löser sig alltid :)

David
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

PBK är mycket bra. Pålitliga och noggranna och dessutom enkla att ha att göra med. Vi har renoverat 2 badrum och båda gångerna med utmärkt resultat. Rekommenderas Varmt

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Jan L
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Bra killar. Det blir bra gjort och till rimlig peng. Tidpassning funkar oftast helt okej. Vissa kommunikationsbekymmer och språkförbistring - men det löser sig med att man jobbar med extrem tydlighet.

peter
Skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar

Bra priser! Bra priser, duktiga och rätt så snabba.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen