Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Ring 070-799 13 55 www.pellelundberg.com
4.3

När vi grundade Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB hösten 1996 så bestämde vi oss för att vi skulle bli den ledande fastighetsmäklaren i Solna och Sundbyberg. Vårt recept var enkelt. Vi skulle vara lite duktigare och lite trevligare än våra konkurrenter.

10 omdömen om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Emma J

Mycket nöjd

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2748 omdömen 4.7 av 2748 omdömen

En trevlig och professionell mäklare.

Jasmine B Jasmine B
Johnny M
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Kamjar som var vår mäklare är väldigt professionell och duktigt affärsman. Han har varit kommunikativ, tydlig och stödjande i försäljningsfasen. Vi är tacksamma för det jobb han har utfört.

Hans G
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Pelle är en mycket varm, sympatisk, nogrann och otroligt trevlig man! Han har ett mycket professionellt upplägg för hur en försäljning ska gå till! Vi är fantastiskt nöjda kunder som kommer att kontakta Pelle igen om tillfälle ges:) Vi önskar honom lycka till i framtiden.

Fastighetsbyrån Sandviken
4.7/5 i betyg av 2714 omdömen 4.7 av 2714 omdömen

Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss. Vi tog kontakt med Peter tidigt på året

Thomas A
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

En engagerad, flexibel och kunnig mäklarbyrå som också kan sitt bostadsområde.

Solweig E

MOHV Gävle
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeTwoYears

Robin är en väldigt skicklig mäklare som strävar efter att ge dig som säljare en känsla av trygghet genom hela bostadsaffären. Han är mycket

Lonnie N
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Bra och engagerande, hög service nivå och ett personligt hanterande utöver direkta intäktsjagande.

tommy l

Daniel L

Adde
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Mitt omdöme: Riktigt fräck mäklare! Den mäklaren jag var i kontakt med orkade inte hjälpa oss med något efter att mäklaren fått sitt arvode. Eftersom det var min första bostad var jag osäker på dem skyldigheter jag har. Mäklaren ifrågan upplyste inte mig om något t ex: undersökningsplikten. Senare visade det sig att badrummet var fuktskadat. Mäklaren lovade också att mindre avvikelser som en lös dörr skulle vara åtgärdat innan inflytt, men inte va den åtgärdad nu när jag flyttat in. Och nu förnekar mäklaren...

Henrik W
Skrev om Pelle Lundberg Fastighetsmäklare AB

Väldigt trevlig mäklare. Jag fick hjälp med allt pappersarbete jag kunde tänka mig, ch det kändes riktigt seriöst. De lyckades sälja min lägenhet till ett mycket bra pris, så jag är nöjd.