feedback company

Checkins
Ring företaget
People Västervik AB

Hamngatan 36A 593 33 VÄSTERVIK

People Västervik AB finns på Hamngatan 36A i VÄSTERVIK och är sökbara på bl.a. Frisör och Frisörsalong

Mer funktioner

Vad tycker du om People Västervik AB

Läs vad Recos användare tycker om People Västervik AB

• Status: 1
    skrev om People Västervik AB:
    Jag älskar people. Världens bästa frisör driver stället! Marie, det är guds gåva till oss som prioriterar ett snyggt och fräscht hår. /Emelie
  • Status: 10
    skrev om People Västervik AB:
    Hårsalongen People har nyss bytt till ny lokal som är jättefräscht inrett, modernast i Västervik! Jättetrevlig personal, men framförallt bra frisörer. People har hela paketet av bra service. Valfri kaffe vid hårfärgning och massage vid hårtvättning. Erbjuder även t ex smink från Trucco och hårförlängning.

Företag nära People Västervik AB

Fastighetsbyrån Västervik

Stora Torget, VÄSTERVIK

Läs mer om Fastighetsbyrån Västervik

Christina S

Christina S tycker:

"Vi valde RÄTT mäklarbyrå och hade turen att få RÄTT mäklare. Resultatet överträffade faktiskt våra förväntningar och de var höga redan från början. "

Skonaren i Västervik AB

Smugglaregränd 1, VÄSTERVIK

Läs mer om Skonaren i Västervik AB

Thomas E

Thomas E tycker:

"Håller med Jakob, Smugglaren är en mycket trevlig och genuin restaurang. Maten håller hög klass och är alltid god. Alltid en varierad meny med både f ... "

Carl-Otto AB

Spötorget 1, VÄSTERVIK

Läs mer om Carl-Otto AB

Sara S

Sara S tycker:

"Carl-Otto är verkligen en jättefin butik i perfekta lokaler. Jättefina kläder till mycket bra priser. Stort utbud av finare herrkläder. Mycket bra när ... "

Pizzeria Acapulco AB

Brunnsgatan 11, VÄSTERVIK

Läs mer om Pizzeria Acapulco AB

Sesse N

Sesse N tycker:

"Dom har jättegoda pizzor, men dränker tyvärr dom flesta i för mycket kebabsås. "

0 bilder från People Västervik AB

Taggar för People Västervik AB