Per Svenssons Bildemontering

2.3

3 omdömen om Per Svenssons Bildemontering

DAVID F
Skrev om Per Svenssons Bildemontering

Hej Patrik J. Tyvärr har jag inte möjligheten att besvara ditt omdöme direkt till dig. Vi hade gärna kommit i kontakt med dig för att försöka reda ut det som har hänt. Vänligen, David Svenssons Bildemontering AB

PATRIK J
Skrev om Per Svenssons Bildemontering

Dåligt kundbemötande under all kritik. Inget ställe jag skulle Rekommendera någon. Kommer nog aldrig att vända mig till Svenssons bildemontering mer. Oskar som svarade i Kristianstad är väldigt spydig. jag ringde dit enbart för att få ett pris på en del. Jag fick ingen hjälp alls av Oskar bara en han satt vara och var spydig i luren dessutom är dom jättedyra :(

Erik A
Skrev om Per Svenssons Bildemontering

Jag köpte en bildel av dem som annonserats ut på laga.se och fick en del som strippats på allt utom själva skalet, dvs en icke funktionell del som ej motsvarade bilden eller texten på sajten. Vid kontakt får man svaret "ja så brukar vi göra" och diverse bortföklaringar. Enligt gällande lagar här i landet är det bedrägeri att sälja något annat än det som annonserats ut om inte så avtalats på förväg, det verkar tyvärr denna firma strunta i.