Perfect Skin Care

Perfect Skin Care

Ring 08-684 090 50 perfectskincare.se
4.5

Perfect Skin Care Kungsholmen är er väg till välmående. Här träffar du CIDESCO utbildade Hudterapeuter med lång erfarenhet och alltid ett trevlig bemötande för att du ska känna dig välkommen och väl omhändertagen. På salongen erbjuds behandlingar inom såväl diatermi, IPL och medicinsk hudvård som mer traditionella ansiktsbehandlingar,...

114 omdömen om Perfect Skin Care

sara Mazinnipour
Skrev om Perfect Skin Care

Efter 3 besök på Perfect Skin har mina bryn återhämtad sig och jag har äntligen fått en tjockare och snyggare form. Så nöjd!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Marie S
Skrev om Perfect Skin Care

Alltid lika nöjd efter en behandling hos Perfect Skin. Väldigt kunniga och professionella terapeuter och alltid ett varmt välkomnande redan vid dörren. Har varit mest hos Sheri som jag även kommer fortsätta gå hos på grund av hennes engagemang och kunskap om huden. Rekommenderar varmt ett besök.

Anders E
Skrev om Perfect Skin Care

Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar andra med samma problem att vända sig till kliniken.

Svar från Perfect Skin Care

Hej Anders! Glad att du är nöjd??

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Nathalie  H
Skrev om Perfect Skin Care

Gjorde en behandling hos sheri och ägaren av salongen. Förstår inte hur man kan vara så oproffesionell gentemot sina kunder. Gjorde en kraftig kemisk peeling och blev ombedd att fortsätta behlandlingen hemma redan dagen efter. Detta var jag skeptisk till men gjorde som hon sa och fick BRÄNNSKADOR i ansiktet! Dagen därefter försökte jag både ringa och mejla henne ang detta blandannat. Ställde frågan om min brännskada flera gånger samt bad henne ringa upp mig. Men ett totalt ignorans från hennes sida då hon förbisåg just...

Svar från Perfect Skin Care

Nathalie det förvånar mig väldigt att se detta. Hur kan du sitta och skriva så? Du har absolut inte fått några brännskador! Du är bra besviken för att du hade fått för dig att du även ska få en kräm som kostar 1045kr gratis med behandlingen, vilket jag förklarade tydligt i mailet att det var ett erbjudande för ett bra tag sen jag hade som inte gäller nu. Jag förklarade även väldigt tydligt att denna behandling är stark, vilket innebär att du kommer vara röd i 4-5 dagar och eventuellt flaga och att det är normalt och ska...

Nina s
Skrev om Perfect Skin Care

Min hy har aldrig varit så fin som den blev efter behandlingen hos Sheri. Älskar produkterna jag köpte därifrån. Har tidigare varit på andra salonger men aldrig varit nöjd. Sheri har väldigt mycket kunskap om hud, det märks även att hon älskar sitt jobb. Rekommenderar varmt!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Emilia H
Skrev om Perfect Skin Care

VARNING! Besökte Perfect skin care för att få en porrengöring a 90 min. De första som händer är att jag blir skållad på bröstet med kokande vatten då hon som behandlar mig har fyllt ångmaskinen med för mkt vatten, så nu har jag ett permanent ärr på bröstet precis intill där BH-bandet skaver. Fick ett "OJ". Behandlingen som jag betalade väldigt mycket pengar för, inte minst för att jag är student, varande i 50 minuter och inte 90 som jag betalat för. Hela behandlingen pratade hon om att jag måste ha dv produkter hon skulle...

Svar från Perfect Skin Care

Hej Emilia Det här är inget jag(ansvarig) har blivit upplyst om. Detta får absolut inte hända. Det är något jag inte kommer att släppa och självklart kommer vi ersätta dig. Jag kommer att kontakta dig personligen så tar vi det därifrån. Beklagar det som hänt 30/4-2017. Vi på salongen har kontaktat denna kund och meddelat att vi har försäkringar som täcker och ersätter skador, och att hon självklart skall ersättas samt få tillbaka 477kr( hon betalt via sistaminuten för behandlingen). Hon har dock inte kommit för ersättning...

Olivia T
Skrev om Perfect Skin Care

Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick snabbt och så smärtfritt som är möjligt.Fina lokaler. Rekommenderar detta ställe varmt!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sophia T
Skrev om Perfect Skin Care

Mycket otrevligt bemötande. Blev ingen avslappnande behandling direkt.

Svar från Perfect Skin Care

Hej Sophia Ledsen att du fått denna upplevelse, tyvärr är porrengöring inte något avslappnande.

Kerstin A
Skrev om Perfect Skin Care

Kompetent och trevligt bemötande och behandling. Däremot önskar jag att det gick att beställa tid annat än på nätet. Ni utesluter dels alla som inte har tillgång till IT och dessutom kan man behöva hjälp i samband med bokningen.

Svar från Perfect Skin Care

Hej Kerstin Tack för din recension! Vi hjälper mer än gärna till att boka tid via telefon om man läst och godkänt våra villkor. Dock kan vi vara svåra att få tag på under dagarna då vi sitter i behandlingar hela tiden. Det går även bra att maila vid frågor;)

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Louise O
Skrev om Perfect Skin Care

Supernöjd! Mycket bra ställe som jag rekommenderar varmt. Jag gjorde ansiktsbehandling 90 min.

Laura D
Skrev om Perfect Skin Care

Jätte lärorikt ! ska definitivt komma tillbaka.

Anna L
Skrev om Perfect Skin Care

Otroligt trevligt bemötande. Fin och mysig salong.

Emelie F
Skrev om Perfect Skin Care

Fixar mina bryn här och får alltid komplimanger för dem. Supernöjd!

Peter Ö
Skrev om Perfect Skin Care

Bästa salongen för de grymmaste ögonbrynen!

Josephine R
Skrev om Perfect Skin Care

Maria är jättrduktig och trevlig, alltid supernöjd!!

Jacqueline O
Skrev om Perfect Skin Care

Bra och duktig personal som är professionella och väldigt service inriktad.

Sara N
Skrev om Perfect Skin Care

Bra personal, nöjd med resultat av behandlingar jag gjort, gjort pedikyr, fransfärgning och ansiktsbehandling. Alltid ett noggrant jobb

Ellinor B
Skrev om Perfect Skin Care

Kunnig personal och trevligt bemötande!

Ida O
Skrev om Perfect Skin Care

Perfect Skin care är alltid proffsiga och har alltid ett bra bemötande. Har djup kunskap inom hudvård och verkar ha ett uppriktigt intresse av att behandla min hud på det allra bästa sätt. Har gått till Sheri i över 10 år och kommer fortsätta med det. De har även kunskap inom andra områden vilket gör att jag kan få hjälp inom det mesta kring skönhet på samma ställe.

Nikki E
Skrev om Perfect Skin Care

Alltid bra bemötande och Marija gör underverk för mina ögonbryn! Jag trodde inte att det kunde göra så stor skillnad, men där hade jag fel. Rekommenderar varmt!

Natalia E
Skrev om Perfect Skin Care

Mycket trevligt bemötande och ytterst professionella behandlingar

Mara H
Skrev om Perfect Skin Care

Absolut bästa ansiktsbehandling jag har fått nånsin

Mikaela N
Skrev om Perfect Skin Care

Jag har gått och gjort bryn och fransar hos tjejen som kommer från Tjeckien (kommer ej ihåg hennes namn) och hon är fantastiskt duktig. Brynen har aldrig varit snyggare. Rekommenderar henne starkt :)

Anna S

Bra service, proffsiga Ansiktsbehandlingen rekommenderas

Batol J
Skrev om Perfect Skin Care

Sammanfattningsvis har min upplevelse har varit bra. Jag har köpt både ansiktsvatten och ansiktscrem.

Anastasija F
Skrev om Perfect Skin Care

bra salong med stor utbud men för höga priserna att jämföra med andra salong

Eva Katarina J
Skrev om Perfect Skin Care

Kunnig personal med ett fantastiskt bemötande.

Maria L
Skrev om Perfect Skin Care

Proffsigt o bra bemött samt bra behandlingar! Jag är supernöjd o kund sen många år tillbaka hos Sheri!

Claudia D
Skrev om Perfect Skin Care

Har gjort olika behandlingar och varit supernöjd varje gång. Sheri är oerhört kunnig inom sitt område och ger alltid suverän service. Kan varmt rekommendera salongen!

Mia L
Skrev om Perfect Skin Care

Mycket trevligt bemötande. Lugn och fin miljö. Kompetent personal. Kommer absolut tillbaka.

Birgitta E
Skrev om Perfect Skin Care

Proffsigt och trevligt bemötande. Behandling av diatermi med bra resultat

Anna F
Skrev om Perfect Skin Care

Helt fantastisk! Snabb och smidig process. Samt de extra små gåvorna var väldigt uppskattat!

Veronika V
Skrev om Perfect Skin Care

Trevlig personal med högsta kungslaper inom skönhet

Saman M
Skrev om Perfect Skin Care

Väldigt duktiga och seriösa. Har varit där många gånger för vaxning och alltid nöjd!

Christine F
Skrev om Perfect Skin Care

Jag är regelbunden kund sedan flera år tillbaka för vaxning hos Perfect Skin Car och specifikt hos Shirin. Alltid väldigt nöjd då hon aldrig avbokat en tid, är snabb och effektiv, noggrann och trevlig. Salongen är fin och fräsch och man känner sig alltid välkomnad och trygg oavsett behandling! Rekommenderas starkt.

Marie M
Skrev om Perfect Skin Care

Jag har varit kund hos Perfice Skin Care i många år och är jättenöjd med service och resultat! Sheri som äger salongen är ambitiös, kunnig och service-minded.

Miriam P
Skrev om Perfect Skin Care

Jag är så oerhört glad och tacksam över att jag blev rekommenderad att gå till Perfect Skin Care. Sheri har verkligen räddat min hy! Alla i min omgivning har märkt enorm skillnad! Jag har äntligen en jämn och len hud, lyster och färg! Man blir så väl omhändertagen där och personalen är otroligt professionella och högst kunniga. Har enbart bra saker att säga. 10/10!

sara Mazinnipour gillar detta
Caroline B
Skrev om Perfect Skin Care

Jättebra! Professionella! Bra terapeuter som är kunniga och gav bra rådgivning kring ens hud. Jag var på ansiktsbehandling.

Ann O
Skrev om Perfect Skin Care

Jag har som kund blivit väl omhändertagen, och man har sett till mina önskemål och hjälpt mig med passande behandling och produkter. Personligen gillar jag när man får direkta förslag på hur en behandling alt produkt skulle passa - det är kundvård!

Ellinor B
Skrev om Perfect Skin Care

Kunnig personal och trevlig lokal.

Anna S
Skrev om Perfect Skin Care

Topp på alla vis! Proffsigt, bra produkter och grym personal.

Mariette S
Skrev om Perfect Skin Care

Ansiktsbehandling, format och färgat ögonbrynen. Köpt ansiktscreme, ansiktsvatten. Ögoncreme mm Alltid ett väldigt trevligt bemötande, har gått här i ett par år. Känns otroligt proffsigt 😊

Kerstin F
Skrev om Perfect Skin Care

Slarvig brasiliansk vaxning som gav inåt växta hårstrån !

Lina S
Skrev om Perfect Skin Care

Fräscht och proffsigt med trevlig personal och duktig terapeut!

Karolina B
Skrev om Perfect Skin Care

Jag får mina ben vaxade där och är väldigt nöjd. Bra bemötande och effektivt vaxande!

Yasaman S
Skrev om Perfect Skin Care

I've been then few times for face peeling and AHA, I would call it a very positive experience. Caring and professional.

Samaneh V
Skrev om Perfect Skin Care

Alltid professionell och trevligt bemötande. Personal som kan sitt jobb och utför det därefter med otroligt bra resultat. Jag rekommenderar salongen som verkligen lever upp till sitt namn: Perfect Skin Care fullt ut.

Stina L
Skrev om Perfect Skin Care

Mycket kunniga hudterapeuter. Rekommenderar varmt.

Jessica B
Skrev om Perfect Skin Care

Trevligt och professionellt mottagande. Bra behandlingar och Sheri är super!

Unni U
Skrev om Perfect Skin Care

Mycket bra ställe!! Sheri är fantastiskt kunnig och trevlig och man känner sig oerhört väl omhändertagen. Rekommenderas stärkt!!