Perfekt Badrum & Bygg AB

Perfekt Badrum & Bygg AB

Ring 070-432 80 50 perfektrenovering.com

Vi gör allt! Renovering, ombyggnad, tillbyggnad, nybyggnad. Med ett brett kunnande kan vi åta oss alla typer av arbeten till låga kostnader.

14 omdömen om Perfekt Badrum & Bygg AB

Emma Frida Margareta K
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Jag anlitade i okt 2019 Perfekt Badrum & Bygg för att renovera mitt badrum. Ägaren Lukas är väldigt lätt att ha att göra med - kommunikativ, lyhörd, trevlig, lösningsorienterad, tillmötesgående och höll det han lovade. De började arbeta enligt tidplan, dök upp i tid varje dag och var färdiga drygt en vecka innan utsatt tid (trots mina tilläggsbeställningar som de löste utan problem). De är både professionella och snabba, priset var konkurrenskraftigt och jag är mycket nöjd med slutresultatet. Om jag hade fler badrum att...

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Tobias D
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Efter rekommendationer från goda vänner så anlitade jag Perfekt Badrum & Bygg AB till totalrenovering av min lägenhet. Fick stort förtroende av Lukas redan vid första mötet. Allt från genomgång, handlingsplan och slutförande har fungerat mycket bra. Hantverkarna är professionella, kunniga, flexibla, tillmötesgående och mycket trevliga. Jag rekommenderar dem till ert kommande projekt, jag vet att för mina kommande projekt så behöver jag bara ringa till Lukas!

Jesper R
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Företaget har kontaktat mig angående att lösa de problem jag haft efter renovering. Bra!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Gustav E
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Snabba, effektiva, lyhörda och prisvärda. Vi är enormt nöjda med allt jobb (2 badrum med lite arbete runt omkring).som perfekt gjort hemma hos oss. De började jobba när de lovat, höll tidsplan och budget och kunde anpassa sina tider så att det passade in med våra scheman. Resultatet blev precis som önskat. Vi är Väldigt nöjda

sophie L
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Vi anlitade Perfekt badrum & bygg AB för att totalrenovera två st badrum, en gästtoalett samt takomläggning. Vi fick snabbt kontakt och denna goda kontakt har löpt som en röd tråd under hela renoveringen. Vi har fått goda råd under denna omfattande renovering och hantverkarna var mycket trevliga, punktliga och har hela tiden hållit ordning, städat och underlättat för familjen att leva i " kaoset". Hela arbet är mycket skickligt utfört och av god ledning av projektledare. Vi är så nöjda med våra fina badrum och ett nytt...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Robert M
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Jag och min mor Anita har använt Perfekt renovering till vårt landställe och resultatet har varje gång varit perfekt och klart snabbare än utsatt tid. Min mor har även använt Perfekt renovering till sitt badrum och även där var resultatet perfekt, min vän har också renoverat badrummet och var väldigt nöjd. Så kan verkligen rekommendera "Perfekt Badrum & Bygg" till vem som helst jag skulle aldrig anlita någon annan och är väldigt tacksam att ha en sådan kontakt. Ägaren Lukas är också en genomgod människa och har en unik förmåga att förstå exakt så man vill ha det.

Riccardo G
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Jag har nyligen anlitat Perfekt Tak & Badrum för renovering av min dusch/toalett & är mycket nöjd. Duktiga & trevliga hantverkare. Både tidsram & budget har hållits. Tack för en Perfekt dusch renovering.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Ove
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Jag använde hösten 2013 Perfekt Tak & Badrum för helrenovering av badrum, ägaren Lukas ingav ett förtroende som skapande stor trygghet från första besöket till fullgjort hantverk. Jobbet utfördes professionellt enligt offert och angiven tidsram. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Perfekt Tak & Badrum för badrumsrenoveringar!

Marcus J
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Vi använde Perfekt Tak & Badrum för vårt badrum med dusch för några år sedan och är väldigt nöjda. Såväl tidsplan som budget hölls och arbetet är väldigt proffsigt utfört. De få tilläggsbeställningar/ändringar vi gjorde löstes på ett smidigt och bra sätt. Perfekt Tak & Badrum är oerhört kunniga, dom tar ett helhetsåtagande och är trevliga att ha att göra med. Har därför rekommenderat dom till ett flertal vänner som alla varit mycket nöjda med deras arbete Marcus Jarde

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jorunn G
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Vi har utnyttjad Perfekt Tak & Badrum vid flera olika tillfällen; 2 badrumsrenoveringar, takläggning, Terrassläggningar, husmålning etc och vi kan varmt rekommendera företaget då vi är mycket nöjda med deras arbeten.

Fredrik G
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Perfekt renovering genomförde total renovering av vårt badrum inklusive rivningen av det gamla och vi är genomgående väldigt nöjda. Man höll budgeten och tidplanen som sattes upp. Ett fåtal mindre tilläggsbeställningar offererades och beställdes separat under projektets gång och den processen var smidig. När vi satte upp specifikationen som grund för offerten så ställde Perfekt Renovering mycket frågor och gav bra förslag på lösningar som vi inte tänkt på. Under projektets gång arbetade man flitigt och var nogranna...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jonas E
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Mycket professionella ! Gjorde arbetet minst en vecka snabbare än konkurrenterna och till ett förmånligt pris. Jag är överlag väldigt nöjd!

John L
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

De gör jobb med kvalité.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Rickard C
Skrev om Perfekt Badrum & Bygg AB

Bra polska hantverkare med god moral, professionell attityd och hygglig inställning till ett bra utfört arbete. De är inte bäst, men mycket prisvärda.