Petterssons Stenhuggeri

Petterssons Stenhuggeri

1.0

Vi på Petterssons Stenhuggeri arbetar med det mesta inom stenarbeten, framförallt granit. Vi är specialiserade på nytillverkning av gravvårdar men även gravering av äldre gravvårdar och gravstenar. Vi tillverkar alltifrån bänkskivor till fönsterbrädor m.m

4 omdömen om Petterssons Stenhuggeri

Harry H
Skrev om Petterssons Stenhuggeri

Har fått två stycken reklambrev från dem, med några veckors mellanrum, respektlösa svin.

Anders B
Skrev om Petterssons Stenhuggeri

Ett företag som inte visar någon som helst respekt för sörjande. De skickar ut reklam rörande en nyligt avliden person. Svinigt!

Jan O
Skrev om Petterssons Stenhuggeri

Enda företaget som inte respekterar sörjande, utan skickar reklam till dödsbo. Osmakligt, respektlöst och vedervärdigt på alla sätt. Hoppas att ni tappar en gravsten på tårna.

Lars S
Skrev om Petterssons Stenhuggeri

Jag kan egentligen inte kommentera deras hantverk, men jag vill beskriva en händelse som de skötte under all kritik. Jag hade beställt en baksten som tog x antal veckor för de att få fram. Överenskommelsen var att jag skulle hämta den från deras butik! Chefen skulle vara kvar till kl 16.00 och om någon komplikation skulle uppstå skulle han lämna den utanför butiken. Jag kom iväg fem minuter senare än vad som var tänkt - jag försökte mellan kl 15.30 och 15.55 att komma fram för att meddela detta men hamnade i en telefonkö...