feedback company

Ring företaget
Phone House AB

Köpmangatan 12 151 71 SÖDERTÄLJE

www.phonehouse.se

Phone House AB finns på Köpmangatan 12 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Mobiltelefoner och Telefoner

Mer funktioner

Vad tycker du om Phone House AB

Läs vad Recos användare tycker om Phone House AB

• Status: 1
    skrev om Phone House AB:
    Köper alltid där, Exelent Service. Lite dyrare än andra men det är skillnad att handla på H&M Ok NK.
  • Status: 300
    skrev om Phone House AB:
    The Phone house i Södertälje är inte butiken man ska gå till om man på ett smidigt sätt vill köpa en ny mobiltelefon. När jag var här för att köpa en mobil som enligt deras reklamblad nyligen hade lanserats och nu med specialpris visste de inte ens vilken mobil jag pratade om. Först när jag tog fram reklamen som jag hade med mig och visade dem förstod de men sa att den inte fanns ännu. Jättekonstigt tyckte jag och kom tillbaka två veckor senare. Då fanns den i lager man jag fick ett otrevligt bemötande och blev pålurad ett extra minne som senare visade sig inte ens passade min mobil. Jag orkade inte gå tillbaka och tjafsa, men kommer i alla fall inte köpa någon mer mobil här.

Företag nära Phone House AB

Fastighetsbyrån Södertälje