feedback company

Recos
Ring företaget
Phone House Södertälje

Köpmang. 12 151 71 SÖDERTÄLJE

Phone House Södertälje finns på Köpmang. 12 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Mobiltelefoner och Telefoner

www.phonehouse.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Phone House Södertälje

Läs vad Recos användare tycker om Phone House Södertälje

• Status: 1
    skrev om Phone House Södertälje:
    Köper alltid där, Exelent Service. Lite dyrare än andra men det är skillnad att handla på H&M Ok NK.
  • Status: 300
    skrev om Phone House Södertälje:
    The Phone house i Södertälje är inte butiken man ska gå till om man på ett smidigt sätt vill köpa en ny mobiltelefon. När jag var här för att köpa en mobil som enligt deras reklamblad nyligen hade lanserats och nu med specialpris visste de inte ens vilken mobil jag pratade om. Först när jag tog fram reklamen som jag hade med mig och visade dem förstod de men sa att den inte fanns ännu. Jättekonstigt tyckte jag och kom tillbaka två veckor senare. Då fanns den i lager man jag fick ett otrevligt bemötande och blev pålurad ett extra minne som senare visade sig inte ens passade min mobil. Jag orkade inte gå tillbaka och tjafsa, men kommer i alla fall inte köpa någon mer mobil här.

Företag nära Phone House Södertälje

Fidan & Ståhl Fastighetsmäklare AB

Jovisgatan 8, Södertälje

Läs mer om Fidan & Ståhl Fastighetsmäklare AB

Lina L

Lina L tycker:

"Jag och min fästman måsta tacka killarna på Fidan&Ståhl för ett väldigt gott samarbete. Vi har sålt men även köpt vårt drömboende av de. Rekommenderas ... "

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje

Läs mer om Fastighetsbyrån Södertälje

Alexander A

Alexander A tycker:

"Väl mött dock lite väl dyrt. Gjort ändå rätt val av mäklare. "

Hårkonstnären Katrin i Södertälje

Kaplansgatan 8, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Hårkonstnären Katrin i Södertälje

Garo A

Garo A tycker:

"jag skulle rekommendera denna frisörsalong, klippte mig här en gång förut , mycket bra bemötande!! "

Tom Tits Experiment

Storg. 33, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Tom Tits Experiment

Joakim S

Joakim S tycker:

"En upplevelse värd att resa för. Till nackdelarna är att vissa experiment är slitna och dåligt underhållna men det är ändock ett fantastiskt besök. Ba ... "

Lasses Antik & Begagnat

Västra Kanalgatan 21, Södertälje

Läs mer om Lasses Antik & Begagnat

Jan-Erik S

Jan-Erik S tycker:

"Jättekul butik med ett oerhört trevligt bemötande från butiksägaren. "

0 bilder från Phone House Södertälje

Taggar för Phone House Södertälje