Pinky Nails

3.7

3 omdömen om Pinky Nails

Lena L
Skrev om Pinky Nails

Jag har gått där sen 2005 och är alltid jättenöjd. Bra service. Ordentligt arbete. Mycket seriöst. Bra priser. Alla färger kan blandas tills kunden är nöjd. Varma rekommendationer till Marie.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Per K
Skrev om Pinky Nails

Bästa naglarna i stan. Var mycket trevligt och super fina naglar. Rekommenderar alla att gå dit!

Camilla L
Skrev om Pinky Nails

Mycket oprofessionellt och slarvigt utförande av förstärkning av naglar. M prioriterar att boka in så många kunder som möjligt på så kort tid som möjligt, vilket ger ett slarvigt utförande. Förstärkning av naglar utförs på knappt 1 timma. När sedan förstärkningen inte håller utan släpper, så skyller hon på kundens naglar, att de t.ex. växer för fort. När jag visat upp mina naglar och berättat för andra auktoriserade nagleteknologer om detta så är de knappt att de tror mig. Så här ska det INTE gå till, det är INTE professionellt!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen