Pizza Hut

2.5

4 omdömen om Pizza Hut

johan e
Skrev om Pizza Hut

Vad är viktigt på en restaurang förutom maten ?? Jo, servicen . Äldre servitriser och servitörer på detta ställe verkar inte veta vad service är. De verkar mest vara intresserade av att prata om andra grejer. Det är bara den yngre personalen som tycks arbeta hårt , medan de äldre knappt orkar göra någonting - är de för fina för sitt jobb ? Kan inte förstå hur Pizza hut lyckas med att anställa flera personer som inte tycks vara intresserade av sitt jobb. Gång på gång ser man samma sak på Pizza Hut - kunder som står snällt...

Chun-Yeung Alexander P gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Björn W
Skrev om Pizza Hut

Jag gillar ju Pizza Hut, den här restaurangen är i min värld varken bättre eller sämre än någon annan pizza hut. Priserna är ju något i överkant, men jag måste säga att barnmenyn är riktigt prisvärd. Jag delar ut en halvsvag 4:a.

ANDREAS I
Skrev om Pizza Hut

Jag gillar inte att äta på Pizza Hut i Sverige eftersom att det är sjukt dyrt jämfört med vad det borde vara. Den här restaurangen har haft snorkig personal de gångerna jag ätit där och det gör att jag inte har fått bra intryck helt enkelt. Pizzorna är som alltid på Pizza Hut, degiga delux.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
JOHAN H
Skrev om Pizza Hut

Väldigt trevlig personal. Men däremot var priserna OCH pizzorna under all kritik. Pyttesmå pizzor av si så där kvalité som ligger på ca. 90-100 kr(!). Ska man ha en "normalstor" amerikansk pizza kostar det nästan dubbla(!!) och pizzan är ändå inte lika god - på långa vägar - som på de vanliga pizzeriorna som ligger strödda över stan. Andra gången på Pizza Hut, men aldrig mer. För 40 kr - sure. Men inte för en hundralapp. Hutlöst och kasst. Avoid.

Nikke L gillar detta