feedback company

Vad tycker du om Politivagn Stockholm AB

Läs vad Recos användare tycker om Politivagn Stockholm AB

• Status: 1
    skrev om Politivagn Stockholm AB :
    Jag har jobbat inom brandförsvar, sjukvård mm, och sett problemen med ett etiskt omhändertagande av tragiskt omkomna. När min egen familj drabbades var jag mycket orolig för vad som skulle kunna hända. Tack och lov var det inte någon oseriös aktör som skulle ordna transporten utan Politivagn Stockholm. En lite äldre herre och hans fru tog hand om såväl upprörda känslor som de omkomna. Det här betyder mycket i en sådan situation. Just det lugna, trygga bemötandet av två som verkligen kunde visa emapti och gjorde det - säkert svåra - jobb de utförde. Om jag hade något att säga till om skulle det vara som förr: om någon dog ringde man efter Politivagn Stockholm och slapp drabbas av sådana som verkar sakna utbildning men ffa den mänskliga och professonella attityden när de hämtar en nära anhörig och man själv inte orkar göra någonting. Tyvärr har jag sett exempel på motsatsen också. Blev bestört när jag läste att Politivagn kritiserats i massmedia. Inget stämde med den verklighet min familj och jag själv sett. Låt dem som är lämpliga få det avtal de förtjänar, och de som mest av avundsjuka sorgligt nog bråkar med personer som detta jättetrevliga par jobba med nåt annat. Om jag måste anlita någon igen blir det Politivagn Stockholm, och känna mig trygg. De är värda respekt.

Företag nära Politivagn Stockholm AB

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad