feedback company

Ring företaget
Pong Asian Buffé

Drottninggatan 71C 111 36 STOCKHOLM

www.pongbuffe.se

Pong Asian Buffé finns på Drottninggatan 71C i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Asiatisk och Asiatisk

Mer funktioner

Vad tycker du om Pong Asian Buffé

Läs vad Recos användare tycker om Pong Asian Buffé

• Status: 5
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Jättegod lunchbuffe, men då det är mycket folk blir det lätt lite trångt. Annars hade den fått en 5:a.
  • Status: 53
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Lite överraskad blev jag över den goda kvalitén på maten och även omfånget. Prisvärt och bra service med ett antal riktiga höjdarrätter.
    Jakob J gillar detta.
  • Status: 105
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Käkade buffé en fantastisk söndag, och det var nog utan konkurrens den absolut fräschaste Thaibuffén i mannaminne! Förrätter, varmrätter och efterrätter där fräscha råvaror kommunicerade med gommen på bäst sätt!
  • Status: 73
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Best asian buffet place in Stockholm with Dim sum buffet during weekend!! 198 kr, worthy indeed (please eat like a horse :D)!!

Företag nära Pong Asian Buffé

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

charlotta

charlotta tycker:

"Proffsig både mot oss säljare och mot köpare. Lämnar inget åt slumpen och 100% ärlig i alla situationer vilket uppskattas. Vi är väldigt nöjda med vår ... "

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Christian T

Christian T tycker:

"Hej ,jag tycker att min behandling och kontakt med Er har gott bra. "

Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, STOCKHOLM

Läs mer om Jacklin Michell

William W

William W tycker:

"Fin salong och duktig frisörska! "

Hötorgshallen, Saluhall

Hötorgshallen 30, STOCKHOLM

Läs mer om Hötorgshallen, Saluhall

johan e

johan e tycker:

"Är man matfantast, som gillar att bredda sina kulinariska upplevelser, så ska man definitivt gå till Hötorgshallen.Efter att man har renoverat hallen, ... "

Nordiska Barakademin

Kammakargatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Nordiska Barakademin

Michael B

Michael B tycker:

"Väldigt lärorik och intensiv, perfekt om man verkligen vill bli bartender seriöst. Pedagogiska lärare som pushar dig i rätt väg. Tack Nordiska Barakad ... "

0 bilder från Pong Asian Buffé

Taggar för Pong Asian Buffé