feedback company

Recos
Ring företaget
Pong Asian Buffé

Drottninggatan 71C 111 36 STOCKHOLM

Pong Asian Buffé finns på Drottninggatan 71C i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Asiatisk och Asiatisk

www.pongbuffe.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Pong Asian Buffé

Läs vad Recos användare tycker om Pong Asian Buffé

• Status: 5
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Jättegod lunchbuffe, men då det är mycket folk blir det lätt lite trångt. Annars hade den fått en 5:a.
  • Status: 52
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Lite överraskad blev jag över den goda kvalitén på maten och även omfånget. Prisvärt och bra service med ett antal riktiga höjdarrätter.
  • Status: 105
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Käkade buffé en fantastisk söndag, och det var nog utan konkurrens den absolut fräschaste Thaibuffén i mannaminne! Förrätter, varmrätter och efterrätter där fräscha råvaror kommunicerade med gommen på bäst sätt!
  • Status: 73
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Best asian buffet place in Stockholm with Dim sum buffet during weekend!! 198 kr, worthy indeed (please eat like a horse :D)!!

Företag nära Pong Asian Buffé

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Katarina D

Katarina D tycker:

"Joakim är proffsig, engagerad och driven. Jag fick drömsumman för min lägenhet (närmare 90000kr/kvm) och detta innan visning! Dessutom är bilderna för ... "

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Solveig B

Solveig B tycker:

"Har tagit hjälp av idrottsskadespecialisterna vid flera tillfällen; ryggmassage, hälsporre och hälseneinflammation. Har fått tid för behandling snabbt ... "

C.u.m. Clubwear

Drottninggatan 71D, STOCKHOLM

Läs mer om C.u.m. Clubwear

Sandra E

Sandra E tycker:

"Dominika är supertrevlig! Och man får en underbar känsla att vistas i butiken, bra musik och stort utbud av clubwear kläder :) "

Vattumannen

Drottningg. 83, STOCKHOLM

Läs mer om Vattumannen

Anna G

Anna G tycker:

"otroligt mysigt ställe, med allt du kan tänka dig, väl värt ett besök om du är i Stockholm. "

Tandläkare Rolf Lindqvist AB

Kungsgatan 35, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Rolf Lindqvist AB

Johan S

Johan S tycker:

"Rolf har varit min tandläkare nu i ett par år. Han har lagat en del tänder, gjort två kronor och han gjorde min brygga i våras. Den har funkat mycket ... "

0 bilder från Pong Asian Buffé

Taggar för Pong Asian Buffé