feedback company

Ring företaget
Pong Asian Buffé

Drottninggatan 71C 111 36 STOCKHOLM

www.pongbuffe.se

Pong Asian Buffé finns på Drottninggatan 71C i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Asiatisk och Asiatisk

Mer funktioner

Vad tycker du om Pong Asian Buffé

Läs vad Recos användare tycker om Pong Asian Buffé

• Status: 5
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Jättegod lunchbuffe, men då det är mycket folk blir det lätt lite trångt. Annars hade den fått en 5:a.
  • Status: 53
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Lite överraskad blev jag över den goda kvalitén på maten och även omfånget. Prisvärt och bra service med ett antal riktiga höjdarrätter.
  • Status: 105
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Käkade buffé en fantastisk söndag, och det var nog utan konkurrens den absolut fräschaste Thaibuffén i mannaminne! Förrätter, varmrätter och efterrätter där fräscha råvaror kommunicerade med gommen på bäst sätt!
  • Status: 73
    skrev om Pong Asian Buffé:
    Best asian buffet place in Stockholm with Dim sum buffet during weekend!! 198 kr, worthy indeed (please eat like a horse :D)!!

Företag nära Pong Asian Buffé

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Charbel H

Charbel H tycker:

"Grym mäklare som gjorde ett strålande arbete och service i världsklass! Otroligt professionella och rekommenderas starkt ;) "

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Mattias M

Mattias M tycker:

"Jag fick ett gott intryck av dem. Jag fick inte bara bra behandling och träningsprogram utan de försökte även hjälpa mig att finna en orsak till att j ... "

Nordiska Barakademin

Kammakargatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Nordiska Barakademin

Fredrik G

Fredrik G tycker:

"Nordiska Barakademin är både rolig och väldigt lärorik. Efter den här kursen känner jag mig självsäker i alla olika barmiljöer och det bästa av allt ä ... "

C.u.m. Clubwear

Drottninggatan 71D, STOCKHOLM

Läs mer om C.u.m. Clubwear

Sandra E

Sandra E tycker:

"Dominika är supertrevlig! Och man får en underbar känsla att vistas i butiken, bra musik och stort utbud av clubwear kläder :) "

Vattumannen

Drottningg. 83, STOCKHOLM

Läs mer om Vattumannen

Anna G

Anna G tycker:

"otroligt mysigt ställe, med allt du kan tänka dig, väl värt ett besök om du är i Stockholm. "

0 bilder från Pong Asian Buffé

Taggar för Pong Asian Buffé