Position Fastighetsförmedling

Position Fastighetsförmedling

Ring 073-250 38 00 www.positionfast.se

Hej och välkommen till Position Fastighetsförmedling! Position Fastighetsförmedling är ett stockholmsbaserat fastighetsmäklarbolag med kontor på väl utvalda platser runt om, och i, Stockholm. Position Väst har en strategisk plats i Bromma, Position Nord finner ni i Solna, Position Syd ligger vid Globen och Position City knyter...

42 omdömen om Position Fastighetsförmedling

Mahshid A

Otroligt nöjd med Josefine som alltid var tillgänglig och hjälpsam.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Diego G

Josefine var väldigt intresserad och engagerad. Vi kände hela tiden att hon gjorde sitt yttersta.

Anneli N

Proffsigt och positivt bemötande.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Sylvia C

Trevlig o professionell bemötande.

Karl G

Mycket bra! Alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Mikael Lennart A

Mycket bra mäklare. Proffsig och punktlig.

Hamdo J

Perfekt bra bämotande väldigt professionell

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Malin Anna Louise L

Härlig, förtroendeingivande tjej! Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag är mycket nöjd!

Andreas J

Jag vill varmt rekommendera Josefine Gunnarsson och Position Fastighetsförmedling. Josefine är väldigt driven, noggrann och påläst om sina objekt samt områden, det lyser proffsighet om henne. Andra ord som stämmer in på denna fantastiskt duktiga mäklare är lyhörd, ödmjuk, lättsam, serviceminded, supertrevlig och framförallt ärlig. Hela min försäljning gick otroligt smidigt från första möte till kontraktsskrivning. Sist men inte minst är hon dessutom kul att jobba med. Alltså... Josefine uppfyller allt jag söker hos...

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Marika A

Mycket gott bemötande! Josefine är mycket kompetent, påläst och trevlig. Lever absolut upp till min förväntning!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Marika, det var roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet! Jag hoppas att du trivs bra i Spanien, du får höra av dig om du vill hem igen så ska jag försöka hjälpa dig att hitta ett nytt ställe att bo på. Ta hand om dig och njut av värmen! Kram

Susanna L

Vi köpte vår nuvarande lägenhet av henne, och mäklaren var trevlig och proffesionell.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Susanna! Det var kul att se hur snabbt ni kommit iordning i lägenheten, jag blev riktigt imponerad! Jag hoppas att du och Jimmy trivs bra i både lägenheten och i området. På söndag kommer jag visa er grannes lägenhet, ni är välkomna förbi på glögg om ni vill!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Carina A

Vänlig, professionell, snabb och tillmötesgående.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Carina! Jag hoppas att Sara trivs bra i lägenheten! Jag ska dit i veckan och fotografera er grannes lägenhet, jag knackar på då och ser om Sara är hemma. Det vore kul och se hur ni gjort i lägenheten. Ni får gärna höra av er om ni har några frågor. Ha det bra så länge, så hörs vi framöver!

Monica T

Jag är mycket nöjd med att jag gav Position Fastighetsförmedling uppdraget för försäljningen av mitt radhus.Josefine Gunnarsson får 5/5 stjärnor i betyg av mig. Tack Josefine./ Monica Tessert

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Monica, det var så roligt att få hjälpa dig! Du hade verkligen fixat fint, och vilken bra affär det blev! Köparen är supernöjd och trivs bra i huset, så det har verkligen hamnat i rätt händer. Vi ses snart, ta hand om dig så länge! Kram

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Magnus S

Trevligt bemötande och kunnig förklarade mycket bra vad ett köp innebär'

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Magnus, och tack för att jag fick hjälpa er! Er historia om huset och lägenheten gör att det var extra roligt att få hjälpa just er att flytta dit! Jag hoppas att både du och Anita trivs så bra som ni trodde, och att Anita mår bättre nu och kan njuta av att bo där. Ni får gärna höra av er om det är något ni önskar hjälp med. Ta hand om er!

Andreas W

Hvvvvvvvvvvvvcmllpmnvxccbnmlvvcbbnb

Yusuke M

Jag blev verkligen glad att köpa min lägenhet genom henne. Allt gick mycket smidigt och alla är bra i mitt nya hem.

Svar från Josefine Gunnarsson

Hej Yusuke, stort tack för de vänliga orden! Jag hoppas att du trivs bra och att Norra Djurgårdsstaden passar så bra som vi trodde! Intresset har fortsatt att öka i ditt område, så du har gjort en riktigt bra affär. Jag hoppas att du trivs bra att bo där och att du gjort dig hemmastadd i lägenheten. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt. Ha det bra, så hörs vi snart igen!

Chitalka D

Hej! Josefine är väldigt dedikerad till sitt jobb, lyssnar och uppfyller kundens krav. Träffat flera mäklare, men ingen har varit lika tillgänglig och lätt att arbeta med som Josefine. Gillar också att hon är sympatisk och ärlig, det är sällsynt i denna bransch. Vilket är ett plus från kundens perspektiv. Är väldigt nöjd med hur hon skötte både försäljningen och köpet av mina bostäder. Som kund kan jag inte säga nåt annat ön att jag är väldigt nöjd. Med vänlig hälsning, Chitalka De Silva

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack för de orden, Bobby! Det är helt ömsesidigt, jag är glad att vi har ett så trevligt och bra samarbete! Jag fortsätter att hålla utkik efter förslag på nya lägenheter åt dig, så har du något att jämföra med den dagen det är dags att flytta igen. Vi hörs snart igen, ta hand om dig så länge!

Ellen B

Bra bemötande, förklarar bra, öppen för alla frågor.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Ellen! Jag ser fram emot att få se bilderna efter renoveringen, jag tror att ni har gjort det riktigt snyggt. Njut av julen i huset, förhoppningsvis kommer det snö så blir det så idylliskt som man kan önska!

Robin L

Mycket nöjd från första kontakten tills inflytt. Josefine är en mycket proffsig och skicklig mäklare.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Robin! Jag hoppas att du trivs i lägenheten och att möblerna har hunnit komma på plats. Hör gärna av dig om det är något jag kan hjälpa dig med :)

Eric O

Otroligt duktig. Gjorde allt en mäklare borde gör för en lyckad försäljning.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Eric, och tack detsamma för ett roligt samarbete! Jag är glad att försäljningen slutade så bra som den gjorde! Köparna är nöjda och trivs jättebra i huset. Jag hoppas att er flytt går smidigt och att Ilham och barnen mår bra, hälsa dem så mycket! ? /Josefine

Sture K

En mycket kompetent och positiv fastighetsmäklare med gott driv, bra prestation av uppdraget. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Sture, det gör mig glad att höra! Jag uppskattar och värdesätter verkligen vårt samarbete och ser fram emot nästa gång det är dags igen. Ha det bra så hörs vi snart igen! /Josefine

Jennifer L

Jag har från början till slut varit mycket nöjd med hennes bemötande. Hon har lyssnat av väl och alltid anpassat sig efter mina behov.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Jennifer, vad glad jag blir att höra det! Lycka till med inflyttningen i december och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något, eller om du vill ha hjälp med kontakten med snickaren som vi pratade om. Han är toppen, jag hoppas att han kan hjälpa dig! Ha det bra så länge ? /Josefine

Daniel R

Josefine är det bästa mäklare som jag träffad. Hon sålde min lägenhet. Hon lyssnar på dig och gör sitt bästa för att göra ett gott intryck. Hon är både kunnig och trevlig. Jag rekommenderar dock henne och var inte tvecksam att fråga henne om råd som rör dig inför både försäljning eller köpa ett objekt.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack för dina fina ord Daniel, det värmer verkligen! Jag ser fram emot nästa försäljning i januari, och är övertygad om att den kommer vara lika trevlig som den förra! Vi hörs snart igen så kan vi planera nästa drag tillsammans ? /Josefine

Lars  A

Otroligt seriös och noggrann! Josefine lämnar ingenting åt slumpen!

Svar från Josefine Gunnarsson

Stort tack Lasse! Jag är glad att vi har ett så trevligt samarbete, jag värdesätter det enormt. Tack! /Josefine

ALEXANDRA R

Trevlig och smidig affär. Dock var hon inte så påläst som jag hade önskat.

Svar från Josefine Gunnarsson

Hej Alexandra, tack så mycket för din feedback! Det är den absolut sista bilden jag vill förmedla, utan värdesätter högt att vara seriös och påläst. Jag hör gärna av mig till dig vid tillfälle så kan du förklara vilka punkter du saknade detta på, så kan jag ta det till mig och se till att det inte händer framöver. Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och att allt gick bra vid inflyttningen! I december kommer ni få ytterligare nya grannar. Ha en bra kväll så hörs vi snart igen! /Josefine

Jessica R

Tusen tack för ditt genuina intresse för min bostad och ditt stora engagemang för att jag skulle bli nöjd med lägenhetsförsäljningen! Jag är supernöjd med alltfrån bemötande, service och ödmjukhet mot mig som förstagångssäljare, inga frågor var för små eller dumma. I slutändan var jag mer än nöjd med försäljningen och skulle varmt rekommendera Josefine och Position fastighetsförmedling till vänner och bekanta!

Svar från Josefine Gunnarsson

Det värmer verkligen att höra, tack snälla! Jag är glad att vi redan nu har ett nytt uppdrag på gång, det ska bli kul att se om det kan bli en lika bra styling och försäljning som sist ?

Peter L

Proffsig och ok , gjorde sitt arbete helt enkelt

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Peter! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och att flytten dit blev så bra som ni tänkt er. Ni är alltid välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er med något. Ta hand om varandra! /Josefine

Anna C

Suveränt från början till slut.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Anna, och tack själv för ett bra och smidigt samarbete!

Björn P

Josefine är "top of the class"! Strukturerad, lätt att ha och göra med samt korrekt - det jag söker i en mäklare.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack för fina ord, det värmer! Jag ser fram emot att få hjälpa er nästa gång ni vill köpa nytt och sälja.

Valter S

Vid vårt lägenhetsköp upplevde vi Josefine som vänlig, kompetent, omsorgsfull och hjälpsam. Allt fungerade till belåtenhet.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack för fina ord Valter, jag ser fram emot att se hur ni har renoverat och gjort i lägenheten sen!

Birgitta Å

Trevligt bemötande, bra förklaringar och snabba återkopplingar.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket, det gläder mig verkligen att höra!

Ingrid A

Josefines bemötande från början till slut var mycket professionellt och engagerat. Att hon ständigt var så glad smittade av sig och gjorde försäljningen både trevlig och smidig. Så skönt att känna sig trygg med en mäklare och en som inte känns oengagerad och svår att lita på. Kan varmt rekommendera Josefine och Positions Fastighetsförmedling!

Svar från Josefine Gunnarsson

Stort tack för det fina omdömet och de fina orden, det värmer mitt hjärta! Tack för rekommendationen, jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver vid nästa flytt.

Camilla J

En mer engagerad och professionell fastighetsmäklare går inte att hitta! Toppbetyg utan tvekan!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tusen tack, jag ser fram emot att få hjälpa er vid er nästa flytt!

Elin M

En väldigt proffsig, kunnig och pålitlig mäklare!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack snälla för det omdömet! Jag ser fram emot att få hjälpa dig när du känner att det är dags att flytta från din fina lägenhet.

Victor A

Hon är den bästa mäklaren jag haft nöjet att anlita! Ordningsam (vilket jag upplever de flesta mäklare inte är), rak i sin kommunikation och mycket professionell. Allt gick som smort och jag känner enorm trygghet i att anlita henne i framtiden.

Svar från Josefine Gunnarsson

Stort tack för de fina orden, det värmer mitt hjärta! Jag ser fram emot att få samarbeta med dig igen i framtiden också.

Noora G

Jag upplever att jag fått ett mycket proffessionellt bemötande. Josefine har varit väldigt flexibel och tagit sig tiden till att alltid besvara mina frågor och funderingar både före, under och efter köpprocessen. Kan varmt rekommendera Positon Fastighetsförmedling!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Noora, och stort tack själv för ett trevligt samarbete! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i lägenheten, och jag ser fram emot att få komma och hälsa på er och se lägenheten igen i vår.

Nils S

Bra service och försäljning. Otroligt nöjd. Betydligt bättre än de stora firmorna

Svar från Josefine Gunnarsson

Stort tack, jag är glad att jag fick hjälpa er! Jag ser fram emot att få hjälpa till när det är dags nästa gång igen.

Mikael E

jag fick ett mycket bra och proffsigt intryck direkt av Josefine när hon presenterade hur hon skulle kunna sälja min lägenhet . vilket hon levde upp till, jag kan start rekommendera att ni tar kontakt med henne.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket för de fina orden Mikael, och stort tack för ett trevligt och bra samarbete!

Emilia K

Trevlig tjej som är serviceminded.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Emilia, jag hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i lägenheten!

Chris S

Jätte professionellt jobbat genom hela försäljningen. Jag är super nöjd!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Chris, det är ett nöje rakt igenom att jobba med dig!

Thomas E

Ett fantastiskt engagemang kombinerat med hög kunskap och kryddat med härligt humör och humor gör samarbetet med Position och Josefin till ett sant nöje

Svar från Josefine Gunnarsson

Stort tack Thomas, det värmer verkligen att höra!

Randy K

Riktigt bra bemötande. Josefine har varit duktig på att gå igenom hela köpet, steg för steg. Jag har fått svar på alla mina frågor. Jag är jättenöjd Position Fastighetsförmedling och kommer att rekommendera Josefine till alla jag känner.

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Randy, det gör mig glad att höra! Jag hoppas, och tror, att du kommer att trivas riktigt bra i lägenheten. Vi hörs snart igen!