feedback company

Ring företaget
Posten Meddelande, Posten Hudiksvall

Storgatan 58 824 52 HUDIKSVALL

www.posten.se

Posten är Sveriges största leverantör av brev- och pakettjänster. Många tjänster nås via www.posten.se.

Mer funktioner

Vad tycker du om Posten Meddelande, Posten Hudiksvall

Posten Meddelande, Posten Hudiksvall saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Per J
Per J tycker
"Ett seriöst och kunnigt bemötande, de håller vad de lovat när det gäller tider och kostnader. Jag kommer alltid att vända mig till er. Mvh Per " Läs mer

Företag nära Posten Meddelande, Posten Hudiksvall

Hamngatan 31, HUDIKSVALL

Läs mer om Strands I.f

Anna T

Anna T tycker:

"BÄSTA klubben i stan! Har olika spotaktiviteter för alla åldrar! Massa engagerade eldsjälvar inom klubben! "

Ok Detaljhandel, OKQ8 Iggesund

Köpmangatan 4, IGGESUND

Läs mer om Ok Detaljhandel, OKQ8 Iggesund

Simon A

Simon A tycker:

"Det har väldigt bra sortiment av tobaksvaror och annat spännande. Måste rekomendera deras grillade korvar med rostad lök, de är fantasktiska med en co ... "

Coop Butiker & Stormarknader, Coop Konsum

Stora Vägen 9, IGGESUND

Läs mer om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Konsum

Erik N

Erik N tycker:

"Precis som vilken mindre mataffär som helst så är ju priserna lite högre, men inte allt för farligt. Mycket trevlig personal dessutom, och ligger väld ... "

Svenska Handelsbanken

Storgatan 10, BERGSJÖ

Läs mer om Svenska Handelsbanken

Per A

Per A tycker:

"Oproffsionellt. Riktigt uselt.Satter in pengar till min dotter, behandlas som en kriminell. Ni far salja era pensionforsakringar till nagon annan. "