Postnord AB

Postnord AB

Omdömen totalt
221
Snittbetyg
1.1
Skriv ett omdöme

221 omdömen om Postnord AB

Visar 221 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Elisabeth K
Skrev om Postnord AB

Ytterligare en väntan mellan kl. 10.00 till 17.00 och inget paket har kommit. Tror de på PostNord att vi inte har annat för oss än att vänta på paket som inte kommer. Nej, nu är det sluthandlat på nätet där PostNord anväds som distributör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars-Erik L
Skrev om Postnord AB

Systematiska bedrägerier. Leverar inte, vilket är tjänsten de säljer. Påstår ofta att man inte har varit anträffbar vid tillfällen då jag vet att de inte ens har varit på gatan. Borde bli föremål för rättsvårdande myndigheter. Dessutom gravt underbemannad kundservice. 80 före en i telefonkö är det vanliga en ordinär förmiddag. Jag skäms över Sverige.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christoffer L
Skrev om Postnord AB

Postmord håller inte längre. Jag är så trött på att få vänta 2 veckor innan paketet kommer fram. PostMord är en kriminell verksamhet och jag är fortfarande sjukt imponerad att postmord fortfarande får jobb....

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mihkel T
Skrev om Postnord AB

Postnord är f.n i mej totalt värdelösa. Dom klarar inte att dela ut post varje dag (skyller på kostnad) samtidigt som deras ledning tjänar storkovan. Hur kan svenska folket acceptera ett sådant företag. Normalt sett hade alla bojkottat ett sådant företag eller lagt ner det. Om ett företag inte har "råd" att fullfölja sina åttaganden så skall dom inte bedriva någon verksamhet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kaisa-Maria P
Skrev om Postnord AB

Sista gången jag väljer Postnord som leveransalternativ! Får bekräftelse att paketet jag beställt har levererats.. till någon annans brevlåda, 8km bort dessutom! Ringer kundservice som är allt annat än tillmötesgående! Riktigt otrevlig och dryg person fick man prata med som bara kunde hänvisa mig till företaget jag beställt mina varor ifrån trots att det är postnord som gjort fel! Ingen ursäkt, ingenting!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna liselott S
Skrev om Postnord AB

Skickar hemleveran till utlämningsställe 1 mil bort pga fel på egna utrustningen. Osäkrare företaget som bara säger att de aldrig ger några garantier. Undvik om behöver det som skickas för postnord gör vad som helst och hävdar att de har rätt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Martin B
Skrev om Postnord AB

PostNord är värdelöst. Ett paket som var väldigt efterlängtat och behövdes vara framme idag skickades med en dags marginal för att vara på säkra sidan och skulle således vara framme som igår. Vad händer då; PostNord skickar paketet till fel utlämningsställe. Istället för att kontrollera med mig om jag kan hämta paketet där, vilket bara är 1km ifrån rätt butik, så skickas paketet tillbaka. När jag kontaktar kundservice och ber att få hämta paketet var det än är, blir svaret Går Ej, men paketet kommer imorgon. När jag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jimmy E
Skrev om Postnord AB

Beställde en spis som kom tidigare än planerat. Frågade om dom kunde hjälpa min fru att ta ner den 3 trappsteg till våran dörr. Pga min fru har ryggproblem och jag var på jobbet.Svaret var nej vi ställer den utanför eran port. Så fick åkt 3 timmar tidigare från jobbet och förlora mina timmar på arbetet och hjälpa min fru in med spisen. De står leverans till dörr. Vi bor väl inte i porten

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa Anne-Charlotte O

Nästan obeskrivligt dåligt. Väntade nästan hela dagen på mitt paket och chauffören orkar inte ringa mig för att bli insläppt i huset. Nu har paketet gått tillbaka till terminalen och ny tid bokas efter helgen. Timtals väntetid i telefon för att nå PostNord som vet nada....

1
Lars-Erik L gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pasi O
Skrev om Postnord AB

Är sjuk och har svårt att gå.Beställer därför det mesta från nätet och beställer när det går hemleverans till postlåda. Minst en gång i veckan hamnar mina paket till ombud och inte hem.Jag har klagat över 1 års tid men inget hjälper.Jag måste ta färdtjänst till ombud,kostar 86,- och sedan tillbaks med kostnad på 86 och färdtjänst regel är att det måste vara halvtimme mellan körningarna.Hämta ett paket kostar mig 172 kronor och mellan 30 och 40 minuters väntetid hos ombud

2
Lars-Erik L och Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl B
Skrev om Postnord AB

oduglig, men kanske vad man kan förvänta sig av dem.

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Shahla A
Skrev om Postnord AB

Behöver kontakta kundtjänsten. Suttit i tel hur länge som helst. Ingen anvisning om hur länge man får vänta, ingen emailadress. Så irriterande. Struntar de totalt i kunderna?

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johnny M
Skrev om Postnord AB

Absolut det sämsta företag genom tiderna, väntar på en gitarr som min musikbutik har beställt hem till mig, dom väntar 4 paket ifrån post nord idag, när dom kom så levererades bara 2 paket, dom konfronterade PostNord mannen, då sa han att ja då lär jag åka tillbaka till terminalen och leta efter dom andra 2 jättestora paketen. Vilken j…a stjärna, tror tamefan att alla är analfabeter på detta skit företag, lägg ner PostNord och låt något annat fraktföretag ta över som kan sitt arbete. Den dagen PostNord lägger ner sitt... 

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Inger S
Skrev om Postnord AB

Nu har jag tröttnat. Chauffören gick inte ens ur bilen men orkade tydligen sms:a att jag inte var anträffbar så nu får jag betala 120:- för att få mitt paket hemlevererat. Kommer ALDRIG mer beställa från företag som anlitar PostNord. Är skitförbannad. Dessutom var ett kolli trasigt så 14 kg hundmat for omkring i lådan. Hällde allt i en sopsäck, vem fan orkar sitta i den telefonkön mer än 1 gång/dag.

2
Lars-Erik L och Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kenny Ubaezuonu O

Väntar på paket och ser postnords budbil utanför min port med varningsblinkers igång. Så förväntansfull som jag är kör budet iväg 10 minuter senare utan att ens varit utanför bilen. Satt budet och spelade patiens? Halvtimmen senare får jag meddelandet att paketet inte gick att leverera. Trots angiven adress, telefonnummer och portkod gjordes inget försök att kontakta mig. Får meddelandet att paketet hämtas på angivet utlämningsställe. Går dit dagen efter och inget paket då heller. Ringer kundtjänst och 60 personer före mig i kö. Irriterad.

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Madeleine A
Skrev om Postnord AB

Mailade kundtjänst, chattade med kundtjänst. Skrev namn på paket med info och meddelande till chaufför samt satte lapp på ytterdörren ändå ställer dom paketet utomhus och idag på fel sida av huset ute i kylan.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sebastian Mikael W

Kan man inte ge 0? Budet försökte inte ens leverera innan det gick till ombud. Bra att man betalade extra för hemkörning…

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas M
Skrev om Postnord AB

Finna väl ingen värre leverantör Tack för att jag fick höra av min lokala post ställe att ni kastade in paketet. Varje år får jag öl från min vän från Österrike. Det första året att paketet kommer med postnord och 7 av 12 öl flaskor är sönder. Det har aldrig hänt med DHL, inte i de 8 år som jag får det skickat till Sverige. Första året med Postnord och det är sönder. Ni bryr er ändå inte men ni är de värsta som finns.

2
Lars-Erik L och Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn Evert M
Skrev om Postnord AB

Det är väldigt uppenbart att Postnord fungerar helt olika vad gäller distribution till ombud och när det gäller leverans med bil fram till dörren. Det förra fungerar mycket bra och Postnord har den senaste tiden utvecklat bra digitala tjänster för att hantera försändelser. Leverans via budbil till dörren är en total katastrof, ett skämt, man tror inte ens att det är möjligt att misslyckas så totalt. Historierna är så många och ett allmänt samtalsämne med hånskratt hur man kan vara så komplett urusel. Postnord bryter mot... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ludmilla B
Skrev om Postnord AB

Vi beställde ett paket med en kostym som min dotter skulle använda ett visst datum. Jag fick en avisering om att leverans skulle ske hemma mellan 16-22 dagen innan kostymen skall användas. De har mitt namn, mitt telefonnr och portkod. Portkoden gäller fram till kl. 20. Kl. 21:45 får jag ett meddelande om att paketet inte gick att leverera pga att kunden ej kunde nås och porten var låst. Är det slarv, inkompetens, lättja? Jag vet inte. Man blir alltså som kund utpekad för att ljuga, när man gjort allt i sin makt för att det... 

1
Åsa Anne-Charlotte O gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michaela M
Skrev om Postnord AB

Sämsta tjuvaktiga lögnarna som gör allt de kan för att förstöra julen, sen försöker de låtsas som de försökt leverera paketet när man står redo i hallen med mobilen i handen, kollar ut många gånger, de ringer varken på porttelefonen eller ringer som andra budfirmor, de bara drar, utan att ens försöka leverera… när man betalat extra för att få det till dörren, man pratar med kundtjänst och de säger bara att man får kontakta vart man köpt ifrån och reklamera fraken om man inte är nöjd… herregud hoppas nån annan tar över istället... 

2
Åsa Anne-Charlotte O och Ludmilla B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bita F
Skrev om Postnord AB

Försenad leverans. Kundtjänst som inte kan nås. Kan det bli sämre?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rebecka B
Skrev om Postnord AB

De ”kunde inte leverera” mitt paket (enligt kundtjänst hade de ”inte ens försökt” då paketet legat på lagret hela tiden). Tog sedan en vecka innan jag fick chansen att boka om leverans, bad då att få till ombud för jag tänkte att det skulle gå fortare (1-2 dagar enligt hemsidan). Hände inget på ytterligare en vecka. Ringde och bad om hjälp, kundtjänst sa att de skulle skicka det till mitt utlämningsställe och att det skulle ta 24h. Tittar igen i appen efter 24h eftersom inget hade hänt, ser då att de skickat tillbaka mitt... 

2
Lars-Erik L och Ludmilla B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus G
Skrev om Postnord AB

Detta måste vara Sveriges sämsta statliga bolag. De har till uppgift att ta ett paket från punkt a till punkt B. Detta klarar inte ett statligt bolag av. Det går inte att få ut det ur deras postbox. Det går inte kommunicera med dem på kundtjänst för de "kan" inget göra. Så jävla dåligt företag. Hoppas staten skäms över alla anställda på Postnord

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JONAS B
Skrev om Postnord AB

Beställde varor som tyvärr DHL lämnade över till Postnord som frågade hur jag ville få paketet levererat för att sen helt ignorera det. Kundtjänst kopplas bort efter 20 minuter på ett mycket diskret sätt så man inte ska märka det ("Vi tar emot ditt samtal så snart vi kan") och Robotrösten i början "misstförstår" med flit för att slippa koppla till kundtjänst (fast det uppenbarligen ändå inte är någon där som svarar).

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Eyvind C
Skrev om Postnord AB

Har nu använt PostNord för sidsta gång. Har haft åtskilliga upplevelser med PostNord, allt ifrån livsviktig medicin (skickat express) som var borta i en vecka där jag gick runt med ökad risk för hjärtinfarkt till paket som helt enkelt är borta. När man kontaktar kundtjänst säger de att jag ska kontakta säljaren. Där är ju bra om bara PostNord kunde berätta vem som var avsändare vilket inte stod på avien/i appen. Senast är att dom inte ens kann hitta ut av at anvende en telefon, dom åker bara förbi och lämnar sedan paketet... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ABD EL ILLAH M
Skrev om Postnord AB

Bojkotta PostNord. De är helt värdelösa. Jag gör allt för att undvika PostNord men ibland går det inte och då har det alltid krånglat och varit något fel. De ljuger och stjäl,har jag varit med om. Hur svårt är det att leverera ett paket och system som är synkade så att man får rätt information. Inge lögner om att leveransen inte kunde ske. Era postboxar fungerar inte och ni. Skickar ut notiser som inte ens stämmer med verkligheten. Bojkotta PostNord! De andra fraktföretagen har jag aldrig haft något problem med..

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan L
Skrev om Postnord AB

Ljuger och skyller på tullverket. När man ringer tullverket suckar de och berättar att det är postnord själva som sköter tullhanteringen. Försöker man överklaga beslut har de så lång handläggning så varor går i retur.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Joachim P
Skrev om Postnord AB

PostNord Trelleborg. Beställt 4 st Axis övervakningskameror, varuvärde 2800 kr. Enl PostNords uppgift har de bara hängt dessa utanpå min brevlåda, på en åker i regnet och vid en väg där det passerar minst 500 bilar dagligen. Detta då de omöjligt kunde få plats i brevlådan som dessutom var låst. Och detta i strid mot deras egna regler att ta tillbaka försändelsen till företagscentret och avisera för avhämtning. Inte ens en sms avisering gjorde de. Trots att leveransen är PostNords ansvar fram tills jag signerat försändelsen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emil R
Skrev om Postnord AB

Valde hemleverans. Vad jag inte visste är att Postnord satt i system att ringa en enda signal så man inte hinner svara, för att sedan i bästa fall köra förbi fastigheten utan att stanna. Verkar ha som mål att leva upp till sitt förpestade rykte, därtill en obefintlig och rutten ”kundtjänst”.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Claudio R
Skrev om Postnord AB

En 2.5 kg paket bara försvinner. Ingen ersättning då jag inte betalade för frakten Jävla s v i n.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
First-Name L
Skrev om Postnord AB

Var hemma hela dagen. Ett paket jag väntade på har levererats till min brevlåda enligt Postnord, men det fanns inte där. Undrar vilken brevlåda som paketet levererats till?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mattias H
Skrev om Postnord AB

Att skicka en vara utan att ha sönder den är en övermäktig uppgift för postnord. Kundbemötande och service är under all kritik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Peter P
Skrev om Postnord AB

Skicka ett paket till vår dotter med två färgpatroner till hennes skrivare med ett värde på ca 1000kr och man får nedan svar. Vår utredning av din reklamation är nu klar. Ert paket kan inte spåras och det går därför inte att förklara det inträffade. Om ett paket inte kan levereras på grund av någon orsak till exempel att adressuppgifter saknas, så skickas det till Post-och Telestyrelsen. Enligt villkoren för tjänsten 1:a-klassbrev utgår ingen ersättning vid förlust, skada, retur eller försening. Vi beklagar det inträffade.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa S
Skrev om Postnord AB

Ett paket som utlovades, och betalat extra för denna tjänst, på torsdag vid dörren levererades aldrig utan förklaring. Blev sedan lovad att jag skulle kunna hämta det dagen efter. Får efterlysa det igen och får till svar att jag kanske kan hämta det på måndag. Inte imponerad och kommer i det längsta undvika PostNord.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonas B
Skrev om Postnord AB

skrev att de hade levererat mitt paket till min dörr (jag var hemma när jag fick medelandet) men inget paket utanför min dörr så jag ringe postnord och de sa att paketet var levererat och att det inte fanns något de kunde göra .... nästan 7 jävla månader senare ligger paketet i min postlåda utan medelande eller ursäkt ,. och nyligen har jag fått ringa dem flera flera ggr då de inte levererade några brev hem till mig (varken räkningar eller brev ifrån staten) PÅ 3 MÅNADER !!! värdelöst företag där de borde avskeda varenda... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Thomas Alexander M

Av 10 paket senaste 2 veckorna är 7 försenad. Och när ett paket försenas så måste jag ALLTID vänta till dagen efter innan jag kan välja ny utkörning. Så varenda försening är 48 timmar. Och för att spara in 24 timmar så får jag åka in till företagscenter (med hopplöst korta öppettider) för att hämta paketet själv. Nästa blir väl att dom tar betalt för att jag hämtar paket själv hos avsändaren. När hade du din upplevelse?: 06 september 2023

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MIA F
Skrev om Postnord AB

Har en leverans som skulle kommit för två veckor sedan. 17 kgs beställning med grejer från IKEA. Den var bokad och stod i appen att den var lastad och påväg och fick en FEM TIMMARS lucka att hålla mig hemma för att ta emot. Ingenting kommer. Sen hör jag ingenting? Sen står det "försenad". Nu har jag i två veckors tid varje dag fått notis om att leveransen är "påväg" men fattar inte vart den är påväg. Kontaktade kundservice som sa att det snurrar runt i sorteringen. HUR NU 17 KG SKITSTORA GREJER ENS KAN GÖRA DET??? omg. Sämst. Så sjukt att företag ens väljer att ha postnord som leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adil A
Skrev om Postnord AB

Skickade ett paket som de skickade tillbaka av misstag. De erbjöd ingen hjälp förutom att lägga in en reklamation som kanske leder till en återbetalning. Med en handläggningstid på 4-5 veckor. Den absolut sämsta fraktbolaget.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ajdin S
Skrev om Postnord AB

Synd att man behövde trycka på 1 av 5, tycker att reco borde lägga till så även 0 kan väljas. 6 paket som är skadade och ingen ersättning alls trots att dem blivit misshandlade vid transport.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christopher Alex R

Att de inte gått i konkurs än är ett under...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jerker A
Skrev om Postnord AB

Kommer inte, fast appen säger att de lastat och kör ut. Påstår att jag inte går att nå, men inga missade samtal och ingen ringer på porttelefonen. Men SMS att det inte når mig, till samma nummer, det kan de skicka! Så nog gick jag att nå. Spenderade en dag hemma som jag inte får tillbaka. Nu tar det dagar innan det finns hos lokala utlämningen. Inte undra på att de går med förlust, när de gör det så krångligt för sig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael G
Skrev om Postnord AB

Helt värdelöst för utlandsförsändelser. Beställde produkter från ett företag i Australien den 11 Juli. Den 13 Juli registrerades försändelsen i Postnords app. Den 21 Juli kom en notis i appen om att paketet var på väg. Sedan kom det ingen mer kommunikation, varken via appen, email eller brev förrän den 8 Augusti då status i appen plötsligt ändrades till "Skickas tillbaka". Försökte ringa kundtjänst men fick bara en robotröst som sa att jag måste kontakta avsändaren. Skitföretag. Statliga Posten var inte alltid bra heller, men det var fortfarande ljusår bättre än Postnord.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adam J
Skrev om Postnord AB

2-3 gånger/år sedan 6 år tillbaka får jag leverans från USA av samma naturprodukt. Utan problem hittills. Så det räckte att beställa 2 veckor innan. Nu beställde jag 3 veckor innan den sista tabletten till min reumatismsjuka hustru var slut - och fick info efter 1 vecka att produkten har kommit. Men den stoppades av någon anledning i deras tullenhet (som har monopol i Sverige för tullhantering). Jag ringde säkert ett 30-tal gånger och fick en massa bortförklaringar varför de inte kunde leverera: problem med datorer, momsenheten,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Julia Anna Theresa S

Postnord har tappat bort mitt paket, men de berättade inte att det var borttappat! Istället står det i appen att "paketet är på väg". Paketet har varit "på väg" i 4 veckor nu och när jag ringde dem så erkände de att de tappat bort paketet. Uppdaterar de informationen till "borttappad" i appen? Nej! Vad får det för konsekvenser förkonsument? Jo, företaget man beställt av tror att paketet är "på väg" och inte "borttappat". Och då!!! Så får man inte sin ersättning. Fyndigt va?! Undvik detta ansvarslösa företag till varje pris, det kan stå en dyrt i annat fall.

1
Lars Eyvind C gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mona Christina S
Skrev om Postnord AB

Går inte att få prata med någon . Ingen växel eller kundtjänst

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stefan S
Skrev om Postnord AB

Dryga 160 kr i avgift för att betala in 50kr 🙄 Vad fan Postnord, dessutom har ni dubbeldebiterat mig. Jag måste nog ha en avgift på det tredubbla beloppet tillbaka och så tar jag er jävla postbil i gisslan tills det är betalt… Skulle ni tycka det var ok? Fy fan vad jag avskyr Postnord, nu skickar jag en gädda till en fantasiaddress och skriver tomten som avsändare. Varsågoda era djävla ockrare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lina Eleonora C
Skrev om Postnord AB

Två paket på raken som inte levererades i tid. Satt hemma en hel dag och väntade men paketet kom aldrig

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Isac E
Skrev om Postnord AB

Fick att nu kan du välja din leverans. Valde måndag mellan 11-15, kom inget , ringde till kundtjänst vid 18 , de sa att det ser ut som varorna förbereds att skickas från utlandet?? Hur kan de erbjuda att välja leverans innan de fått grejerna.. Postnord skulle valt schenker eller dhl som transportör, så hade det funkat.

1
Lars Eyvind C gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik J
Skrev om Postnord AB

Levererar inte paket till dörren som överenskommet. Skriver felaktigt att avsiering skett via sms och att paketet inte gått att leverera. Svarar inte i telefon efter 1 h kötid. Verkar vara satt i system. Har beställt varor från 6 butiker under en månads tid. Har inte leverats till dörren på utsatt tid en enda gång av PostNord. Med andra fraktbolag går det bra.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen