feedback company

Ring företaget
Pr Vård

Alströmergatan 20B 112 47 STOCKHOLM

www.prvard.se

Pr Vård finns på Alströmergatan 20B i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Bemanning och Personaluthyrning

Mer funktioner

Vad tycker du om Pr Vård

Läs vad Recos användare tycker om Pr Vård

• Status: 1
    skrev om Pr Vård:
    Ringde deras telefontidsnummer tre gånger, lämnade mitt nummer. Inget samtal tillbaka närmaste timmarna under telefontid 8-12. Ringde lokala Carema vårdcentralen. Fick tid omgående och min kostnad blev 750:- i stället för 1295:- hos PR Vård för mitt läkarintyg för körkortstillstånd till högre behörighet, CE,DE.
  • Status: 1
    skrev om Pr Vård:

Företag nära Pr Vård

Hörbart

Arbetargatan 31, STOCKHOLM

Läs mer om Hörbart

Henrik L

Henrik L tycker:

"Bra ställe! Grabbarna som driver stället är genuint ärliga, man kan vara trygg i att de inte försöker pracka på en någon onödig skit som man inte ha ... "

Peace & Nails

Gjutargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Peace & Nails

Anneli P

Anneli P tycker:

"Jag är väldig nöjd med mina naglar. Har nog aldrig varit hos någon som är så noga och verkligen lägger ner sin själ i sitt arbete. Jag kommer rekommen ... "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Johan K

Johan K tycker:

"Supersnabb hjälp och alltid trevlig kontakt! Kan verkligen rekommenderas varmt! "

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, STOCKHOLM

Läs mer om Ung för Evigt

Hannah F

Hannah F tycker:

"Jag ska absolut boka en tid så fort som möjligt hos Carolin (Botox) Känns både tryggt och säkert efter att jag läst alla fina rekommendationer och va ... "

Granath & Polsk Målerifirma

Alströmergatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om Granath & Polsk Målerifirma

Christer S

Christer S tycker:

"Tapetsering. Bra arbete. Trevlig, kunnig och förstående personal. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Pr Vård