feedback company

Recos
Ring företaget
Pr Vård

Alströmergatan 20B 112 47 STOCKHOLM

Pr Vård finns på Alströmergatan 20B i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Bemanning och Personaluthyrning

www.prvard.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Pr Vård

Läs vad Recos användare tycker om Pr Vård

• Status: 1
    skrev om Pr Vård:
    Ringde deras telefontidsnummer tre gånger, lämnade mitt nummer. Inget samtal tillbaka närmaste timmarna under telefontid 8-12. Ringde lokala Carema vårdcentralen. Fick tid omgående och min kostnad blev 750:- i stället för 1295:- hos PR Vård för mitt läkarintyg för körkortstillstånd till högre behörighet, CE,DE.
  • Status: 1
    skrev om Pr Vård:

Företag nära Pr Vård

HusmanHagberg - Kungsholmen

Fleminggatan 58, STOCKHOLM

Läs mer om HusmanHagberg - Kungsholmen

Mathias P

Mathias P tycker:

"Ambitiösa mäklare, gav det lilla extra samtidigt som de var professionella. En personlig touch på försäljningen! "

Peace & Nails

Gjutargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Peace & Nails

Anneli P

Anneli P tycker:

"Jag är väldig nöjd med mina naglar. Har nog aldrig varit hos någon som är så noga och verkligen lägger ner sin själ i sitt arbete. Jag kommer rekommen ... "

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, STOCKHOLM

Läs mer om Ung för Evigt

Anette L

Anette L tycker:

"God information om produkterna - hela bemötandet och behandlingen gav mycket seriöst intryck. Förutom behandlingen köpte jag ett "startkit", som jag ... "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Mikael

Mikael tycker:

"Bytte till Inleed Webbhotell förra året och kan inte säga annat än att jag är förträffligt nöjd med det bytet. Inte nog med att de har extremt bra oc ... "

Granath & Polsk Målerifirma

Alströmergatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om Granath & Polsk Målerifirma

Per E

Per E tycker:

"Målning och tapetsering av vardagsrum och matsal. Trevlig och kunniga medarbetare. Håller vad de lovar "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Pr Vård