Råsunda Tandklinik

2.8

4 omdömen om Råsunda Tandklinik

Marianne H
Skrev om Råsunda Tandklinik

Otrevligt bemötande från tandläkaren och humörmänniska som ena gången kan vara ett solsken och nästa ett åskmoln. Slarv med ett tandteknikerarbete fick stora konsekvenser för mig

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

PETER H
Skrev om Ivan Tvrdek

Efter att ha gått här i över 30 år så kan jag inte tro att det finns ett bättre gäng som sköter om tänderna. Ivan har botat tandläkarskräck, fixat rotfyllning, satt dit kronor mm. Senaste åren har besöken blivit korta, tandhygienisten och sköterskorna fixar bilder och rengöring. Från att man kliver av pendeltåget tills man kliver på igen så har det kanske gått en halvtimme. Priset då, det finns en lista de följer...

Birgitta W
Skrev om Ivan Tvrdek

Min bästa seriösa tandläkare🤗, skäms på dig att du aldrig betalar för dig, därför du klagar!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Katja L
Skrev om Ivan Tvrdek

Det värsta i tandläkarväg du kan tänka dig. Jag gjorde misstaget att anlita honom och det har kostat 1000 ggr mer än det smakat. Vad ni än gör, gå INTE dit!