Tandläkare Anita Berg

Tandläkare Anita Berg

4 omdömen om Tandläkare Anita Berg

Nathalie N
Skrev om Tandläkare Anita Berg

Bästa tandläkaren i Stockholm, alltid trevligt bemötande. Innan jag började hos Anita hade jag tandläkarskräck, inte nu längre. Sköterskan är också extremt trevlig, lätt att få tid och prisvärd. Ligger centralt vid Mariatorget i ljusa trevliga lokaler.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Jenny L
Skrev om Tandläkare Anita Berg

Jag har gått hos Anita Berg i många år nu och hon har skött mina tänder med bravur. Det är alltid lätt att få tid och jag har alltid fått ett trevligt bemötande på mottagningen. Praktiken är mycket välskött i ljusa lokaler vid Mariatorget. Att vara tandpatient hos Anita känns tryggt!

Marita E
Skrev om Tandläkare Anita Berg

Jättetrevlig tandläkare, sköterska och mottagning! Det är mycket lugn stämmning, trevligt småprat och svag radiomusik i bakgrunden. Jag som varit tandläkarrädd har inga som helst problem att gå till Anita. Jag bor i Katrineholm sedan 7 år men kommer att fortsätta hos Anita så länge hon håller på! Tur att det finns sådana som hon! Marita med familj

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 733 omdömen 4.8 av 733 omdömen

Jag hade en svår operation men med mycket bedövning och idogt arbete så löstes mitt problem på ett proffsigt sätt . Tack

Björn E