Pretty Smile

4.3

6 omdömen om Pretty Smile

Marcus Tor Erik S
Skrev om Pretty Smile AB

Uppenbarligen fake recensioner här. Titta på användarna och se vad mer de recenserat, de har recenserat 1-2 företag och samma företag med. Hoppas jag kan rädda någon annan från att gå hit. Först lagade jag en tand som jag fortfarande drygt ett år efter har ont i. Jag trodde att det var otur och att det hade hänt något med just den tanden. Jag lagar sedan en till tand som nu tre månader efter fortfarande gör ont. Jag kan fortfarande inte tugga något hårt. Glöm knäckebröd. Tandläkaren sa till mig "det är för att du...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Gun-britt T
Skrev om Pretty Smile AB

Professionell! , Alltid trevligt bemötande från hela personalen, kompetent och lyhörd. Förklarar hela tiden på ett enkelt sätt vad hon gör och det får mig att känna mig trygg. Öppen dialog om behandlingsalternativ. Rekommenderas varmt!

Niklas T
Skrev om Pretty Smile AB

Har gått hos Pretty Smile de senaste åren och är väldigt nöjd. Känner mig alltid lugn och trygg med tandläkare Helena, då hon alltid berättar vad hon gör och tar det i en lugn takt. Blir alltid professionellt och trevligt bemött. Rekommenderas varmt!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Mikael J
Skrev om Pretty Smile AB

Går på årliga kontroller hos Helena på Pretty Smile. Alltid känt mig trygg då besöket alltid omges av ett lugn. Inget stress och Helena berättar alltid vad hon gör och stämmer hela tiden av vilket gör att man känner sig lugn och är med i vad som händer. Tryggt, respektfullt och väldigt gott bemötande.

Monica A
Skrev om Pretty Smile AB

Jätte nöjd med Helena berättar alltid innan vad hon ska göra och hon är aldrig försenad :)

Robert A
Skrev om Pretty Smile AB

Jag har bara bra att säga om Pretty Smile! Har gått hos dom i tre år nu och skulle aldrig byta. Otroligt bra och lyhörda. Man slipper känna ångest över att gå till tandläkaren.