Pro Home Service

Pro Home Service

Ring 0103-30 04 90 www.prohomeservice.se
4.5

Vi på Pro Home Service erbjuder alla typer av hushållsnära tjänster med serviceinriktad personal och professionalitet. Målet är att du ska få mer tid i vardagen för sådant du gillar! Framförallt erbjuder vi olika städtjänster, men vi jobbar också med trädgårdsskötsel och fönsterputsning. För att du ska känna att du får precis...

22 omdömen om Pro Home Service

Isabella A
Skrev om Pro Home Service

Beställde flyttstäd. Blev jättenöjd med resultatet!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Kent A
Skrev om Pro Home Service

Fick ett perfekt jobb utfört och ett mycket, mycket bra bemötande. Rekommenderas varmt!

Lia W
Skrev om Pro Home Service

Väldigt vänligt och lösningsinriktat! Mycket god service.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Johan B
Skrev om Pro Home Service

Flyttstäd. Jätte trevlig personal. Effektiva och mycket noggranna. Jag är helnöjd med tjänsten.

Charlotte A
Skrev om Pro Home Service

Jag fick ringa tillbaka två gånger för att lägenheten inte var ordentligt städad. Vilket jag tycker är väldigt dåligt! Efter den tredje gången de var där blev det bra. I övrigt var de trevliga och tillmötesgående.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Göran K
Skrev om Pro Home Service

Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Yael F
Skrev om Pro Home Service

Jag är mycket nöjd - allt fungerade superbra: bemötandet inkl speciella önskningar om byte av dag o nyckelinlämning, och perfekt städning trots problem med vatten!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Jennifer P
Skrev om Pro Home Service

Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!

Mats W
Skrev om Pro Home Service

Vi anlitade Pro Home Service för flyttstäd. Både vi och de nya ägarna är supernöjda! Toppklass på utfört uppdrag! Rekommenderas varmt!

John A
Skrev om Pro Home Service

Superbra städning och bemötande. Vi har provat ett par andra städ firmor hemma innan men Pro Home Service överraskade oss och gjorde den bästa städningen vi har haft. Vi är supernöjda!!

Christiane F
Skrev om Pro Home Service

Vi hade lite bråttom att boka en storstädning av vårt nya hus några dagar innan jul, men Pro Home Service reagerade snabbt och proffsigt. Städningen var vi väldigt nöjda med och personalen både på kontoret och på plats var vänligt och serviceinriktat. Därför kan Pro Home Service varmt rekommenderas.

Elice S
Skrev om Pro Home Service

Helt nöjd med flyttstädningen som jag beställde, flyttade till ett hus där flyttstädningen hade utförts av er och var helt nöjd med resultatet. Lämnade även ut era kontakt uppgifter till min mäklare/mäklarassistent då de frågade om jag kunde rekommendera någon städfirma. Så Tack för ett väl utfört arbete :-)

Bo S
Skrev om Pro Home Service

Lätt att få en bild av kostnaden redan på hemsidan, tydlig information om vad som ingår i flyttstäd som var det vi beställde. Snabb återkoppling att förfrågan mottagits.Tyvärr blev det ett fel när offerten och bekräftelse skulle skickas. Trots två försök har vi fortfarande inte fått någon offert per mail. Tyvärr blev bemötande på telefon inte det bästa av en av era anställda, då det ifrågasattes om jag läst mina mail. Allt löstes dock till det bästa och vi är mycket nöjda med själva städningen. Trevliga tjejer som städade mycket bra och lämnade en skriftlig redogörelse efter sig.

Stefan B
Skrev om Pro Home Service

Jag tyckte att det var bra och serviceinriktad personal dom visste vad dom skulle göra.Ett väldigt fint utfört jobb. Jag kan mycket väl rekommendera dom.

Markus L
Skrev om Pro Home Service

Bra bemötande vid både bokning och utförande, punktliga och ett väl utfört jobb.

Johanna B
Skrev om Pro Home Service

Anlita ALDRIG detta företaget!! Det värsta jag varit med om. Dom gör hälften av allt och säger sen att dom gjort det som ingår. Efter lite tjat och bildbevis går dom med på att åtgärda bristerna men gör det aldrig. Brister som fanns var: flugskit och spindelväv på golvet, ej avtorkad köksyta, fläckar på golvet, 3cm strimmor i nederkant på fönstrena och en del ej avtorkade element och fönsterkarmar. Fakturan är bestriden!

Olof H
Skrev om Pro Home Service

Trevliga. Bra städat. Höll tiden.

Anna F
Skrev om Pro Home Service

Mycket nöjd. Och dom kunde på kort varsel! Det var uppskattat.

Caroline H
Skrev om Pro Home Service

Jag tycker att det var bra service och bra information.

Alban Q
Skrev om Pro Home Service

Jag är själv egen företagare och mycket kräsen när det gäller service. Men när det gäller detta företag så upfyller dom alla krav dels när det gäller utförandet av arbetet men även det fantastiskt trevliga bemötande jag fick av Susanne när hon kom för att påbörja arbetet i min bostad.

susanne o gillar detta
Jonas A
Skrev om Pro Home Service

Mycket bra service och är väldigt nöjd över resultatet, första gången jag anlitar hjälp och sannerligen inte sista. Rekommenderas verkligen!

Patrick S
Skrev om Pro Home Service

Beställde en flyttstädning och Susanne och Ida gjorde ett toppen jobb. Kommer använda mig av dessa igen om jag behöver en storstädning!

susanne o gillar detta