feedback company

Senaste händelser
2009-07-15
Mats G skrev om Viasat
2009-07-08
Mats G skrev om Bahnhof (publ)
Mats G skrev om Com Hem
Mats G skrev om Fortum Markets AB
Mats G skrev om Canal Digital
Mats G skrev om Telia Kalmar
Mats G skrev om Svenska Handelsbanken
    Mats G skrev om Viasat :
    Lysande tv-leverantör! Sade upp krångliga och bångstyriga Canal Digital, då de inte lyckats koppla in min iptv-tjänst på en månad. Viasats box anlände med posten dagen efter och fungerade smärtfritt direkt! Kunnig personal, bättre priser och trevligt bemötande. Ett undantag bland tjänsteleverantörer nu för tiden!
    2009-07-15
    Mats G skrev om Bahnhof (publ) :
    Grymt bra bredband. 100/100 ger 90/80 på tp-test. Stabil uppkoppling. Kort telefonkö. Seriöst bemötande. Kunnig personal.
    Mats G skrev om Com Hem :
    De hävdade med dårars envishet att det var fel på min dator när det inte gick att ansluta till internet. Därefter var det fel på min router. Sedan datorn igen, trots att Apple Support clearat maskinen. Först när det funkade på en kompis Comhemnät gav de med sig, tryckt på nån knapp och vips funkade det igen. Uselt att vägra lita på kunden.
    Mats G skrev om Fortum Markets AB :
    I januari 2008 fakturerade de mig för mellanskillnaden för pris från en period med start 2007. Det blev nästan 3 lax de skulle ha på ett bräde. Känns ju måttligt seriöst.
    Mats G skrev om Canal Digital :
    Passa dig för IPTV från Canal Digital. Det funkar uselt. Dessutom verkar kundservicen inte veta ett skvatt. Vissa av grabbarna där är direkt dryga och otrevliga. Adjöss med dem.
    Mats G skrev om Telia Kalmar :
    Man ska inte räkna med att personalen förstår vad man säger. En gång fick jag vänta tre månader på att få telefonen inkopplad. En annan gång sade jag upp mitt bredband, utan att de slutade fakturera för det. Vid två tillfällen har de fakturerat mig för samma period två gånger. De är långsamma och fattar trögt. Nä, de där jepparna lever man bäst utan.
    Mats G skrev om Svenska Handelsbanken :
    Helt uppåt väggarna. De räknade fel på min ränteskillnadsersättning tre gånger när jag skulle sälja bostad. I slutänden torskade jag 30 000 mer än det sista budet de kom med. Dessutom är det helt värdelöst att man måste gå in på "sitt" kontor för att utföra vissa ärenden i Handelsbanken. Och internettjänsten är skit, rent ut sagt.
    Mats G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling AB :
    Den perfekta mäklaren, banne mig. Har både köpt av och sålt genom Erik Olsson. De är seriösa, trevliga, ärliga och effektiva. De tänker smart och de håller inte på med en massa fuffens. Det är ett väloljat maskineri.