feedback company

Johan W skrev om Delantina
2010-09-27
2010-09-27
    Johan W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners:
    Christian Melki hade hjälpt två av mina nära vänner att sälja sina bostadsrätter med ett riktigt bra resultat. Så när det var vår tur att sälja lägenheten på Erik Dahlbergsgatan 36 var valet enkelt!

Christian sticker verkligen ut från sina kollegor i branschen. Jag vet då detta var min tredje försäljning i Stockholms innerstad.

Christian har ett engagemang/driv som är långt över förväntan så jag blev inte heller förvånad att resultatet också blev långt över förväntan!!! Vilket blev tredje gången i min vänkrets!

För alla er som tvekar på vilken mäklare ni skall välja ta ett möte med Christian Melki. Ni kommer inte bli besvikna!
    2014-10-07

Christian Melki svarar Johan W:

Tack för alla dina rekommendationer Johan. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och dina vänner med försäljningarna. Lycka till med renoveringen av nya våningen och tveka inte att höra av dig om ni behöver bolla något! Allt gott! /Christian

Johan W skrev om Grappa Matsal & Bar :
    Grappa Matsal & Bar. Lätt det bästa afterwork stället i Vasastan;-)
    2013-06-04
    Johan W skrev om iPhonereparation.se :
    Iphonereparation.se rekommenderas starkt! Snabbt, smidigt och till ett helt ok pris! Är knappast den enda som råkat ut för en liten olycka med min Iphone4 men som tur är finns killarna på Iphonereparation.se som kunde laga den på mindre än 30 min. Åk ditt! De kommer lösa dina problem..

Iphonereparation.se är räddaren i nöden! Tyvärr börjar man bli stamkund här men då är det tur att de är snabba samt till ett bra pris. För alla er som får panik när er Iphone4 inte funkar åk in till Iphonreparation.se och alla era problem kommer lösas!
    2011-07-01
    Johan W skrev om Onlinepizza :
    Onlinepizza rekommenderas starkt! Finns det en bättre räddare i nöden. Super smidigt, enkelt och till ett riktigt bra pris. Sedan vet jag inte om det är bra eller dåligt att man lätt utnyttjar tjänsten i snitt en gång i veckan.

Ps. Som tur är har jag även hittat andra restauranger än pizzerior ;-) Beach 2012 here we come
    2011-06-29
    Jakob J gillar detta.
    Kul att du gillar Johan! Ses på beach 2012 :) "
    07-01 10:52
    Johan W skrev om Delantina :
    Bästa fiket på Gärdet! Lätt;-) Ser framemot att de skall börja med vin och öl.. Kommer bli det perfekta after work stället!
    2010-11-03
    Johan W skrev om Hotellet :
    Hmm.. Åt en middag där i torsdags. Stämningen och servicen var som vanligt bra! Däremot var inte potatisgratängen färdig samt tog det alldeles för lång tid att få in maten(restaurangen var inte full).. Att man sedan ber om ett glas av husets röda vin för att sedan se på notan att de tagit en av restaurangens dyraste viner är inte ok!
    2010-09-20
    Johan W skrev om Upplands Motor Stockholm :
    Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70..
    2010-09-03
    Johan W skrev om IKEA Kungens Kurva :
    Var i helgen inne för att köpa ett nytt kök! Som vanligt var det supertrevlig service (Detta kommer bli vår tredje lägenhet på 8 år samt vårt tredje kök vi köper). Vi har alltid valt IKEA då ni har bra pris samt kan man lita på att allt blir levererat i tid. Kort och gott kan jag och min fru säga att vi älskar Er. Första köket blev ett ek kök i vår lilla 30kvm(2005), sedan blev det högglansblankt 50kvm(2007) och nu tänkte vi beställa ett mattvit kök till vår nya tre:a.

Bara detta köket går på 103.000kr så vi har fått ganska bra koll på vad som ger oss mest för pengarna..

Däremot är det under all kritik att ni kan rekommendera Active Inredning & Montage som en underleverantör. De gjorde så mycket fel + förseningar att det är under all kritik. Så jag blev ganska irriterad när jag fick se att det fortfarande är ett företag som IKEA fortfarande använder sig av..

Om vi blev så missnöjda är jag helt hundra på att det finns många, många andra kunder som känner samma sak. Vad som är tråkigt då är att man sammanknippar dessa problem med IKEA. Vilket gör att många nog funderar två gånger innan de köper ett IKEA kök om det inte är bättre att gå till HTH eller Kvick m.m. där de är kända för att använda sig av underleverantörer som också kan installera köket..

En riktigt nöjd IKEA Kund (Med i år kommer vi ha spenderat nästa 250.000kr på IKEA Kökavdelning, 8år = tre nya kök = till ett riktigt bra resultat)
    Johan W skrev om Active Inredning & Montage Sverige :
    Varning!!! Använde Active Inredning & Montage 2007 för att montera upp ett nytt Ikea Kök!

Jobbet skulle ta två veckor totalt blev försenat med drygt 3 veckor. Sedan när vi skulle få lov att äntligen flytta hem på fredagen var inget byggstädat utan istället låg det bara en lapp på golvet vid dörren. Tyvärr så har vi(killarna som skulle byggstäda) fått fel nycklar av målaren så vi kunde inte städa.

Försökte få tag i någon ansvarig men ingen svarade.. Jättekul att kom med familjen på en fredag kväll och behöva byggstäda till 02:00 på natten.. Ingen ursäkt, ingetting utan efter mycket om och men skulle vi i allafall slippa betala för byggstädningen..

Nej aldrig mer... Vad som gör mig ännu mer förbannad är att idag när vi skulle beställa ett nytt IKEA kök (köpt en ny lägenhet på gärdet som verkligen är i behov av ett nytt kök) rekommendera IKEA personalen mig att kontakta Active Inredning & Montage. Jag hoppas verkligen alla ser min + alla andras rekommendationer genom Reco + Google innan de väljer Active Inredning..
    Johan W skrev om Active Inredning & Montage Sverige AB :
    Varning!!! Använda Active Inredning & Montage 2007 för att montera upp ett nytt Ikea Kök!

Jobbet skulle ta två veckor totalt blev försenat med drygt 3 veckor. Sedan när vi skulle få lov att äntligen flytta hem på fredagen var inget byggstädat utan istället låg det bara en lapp på golvet vid dörren. Tyvärr så har vi(killarna som skulle byggstäda) fått fel nycklar av målaren så vi kan inte göra det.

Nej aldrig mer... Vad som gör mig ännu mer förbannad är att att idag när vi skulle beställa ett nytt IKEA kök (köpt en ny lägenhet på gärdet som verkligen är i behov av ett nytt kök) rekommendera IKEA personalen mig att kontakta Active Inredning & Montage. Jag hoppas verkligen alla ser min + alla andras rekommendationer genom Reco + Google innan de väljer Active Inredning..
    Johan W skrev om Inkclub AB :
    Rekommenderas starkt! Finns det något tråkigare än att köpa nytt bläck till skrivaren? Att då enkelt och smidigt på mindre än 24 timmar få allt levererat till dörren är ju fantastiskt.. Att Inkclub har riktigt bra priser är ju bara ett stort plus!
    Johan W skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm:
    Rekommenderas starkt! Var i kontakt med Christian Kebert förra veckan då jag och min fru höll på och köpa en 3:a på Sandhamnsgatan 22. Måste säga att det är sällan man möter en så proffsig och kunnig mäklare. Förstår att Christian satte nytt rekord med lägenheten. En bra mäklare får verkligen alla köparna att känna sig trygga vilket gör att budgivningen ofta hamnar på en riktigt hög nivå. Vi valde dock att köpa en 3:a på Erik Dahlbergsgatan 36. Kommer rekommendera Christian till alla våra vänner och kollegor då vi fick fullt förtroende för honom.
    2010-04-26
    Johan W skrev om BABYLAND :
    Rekommenderas starkt! Är man på jakt efter bra baby/barn saker till ett bra pris skall man vända sig till Babyland! Att personalen sedan verkligen kan sin sak samt att deras butik ligger mitt inne i stan gör inte saken sämre ;-)
    2010-04-09
    Johan W skrev om Tretti.se :
    Rekommenderas starkt! Renoverade vår lägenhet 2007/08 och hittade superbra priser.. Köpte dels en köksfläkt men också Elektrolux värsting tvättmaskin med inbyggd torkfunktion.. Mitt bästa köp 2007 ;-) Älskar den fortfarande!
    2010-03-22
    Johan W skrev om Alexander White :
    Rekommenderas starkt! Hade Malin Carlsson hemma på en värdering (lgh på Armfeltsgatan) förra veckan och jag måste bara säga att hon är riktigt vass! Både jag och min fru fick fullt förtroende för henne.. Kommer rekommendera henne till alla våra vänner!
    2010-03-17
    Johan W skrev om Motorent Biluthyrning :
    Rekommenderas starkt! Trodde inte det var möjligt att långtidshyra bilar till så bra priser! Att de sedan leverarar bilen till kontoret är ju bara ett stort plus!!!
    2010-03-02
    Johan W skrev om Helenas Blommor :
    Rekommenderas starkt! När jag jobbade i Gamla Stan lärde jag känna Helena och hennes tjejer.. Alltid underbart med personer som verkligen brinner för det de jobbar med. Reslutatet blir verkligen därefter att de sedan inte är speciellt dyra är bara ett stort plus!

Skickade ett blommerbud med Interflora idag och av en tillfällighet vissade det sig att det var Helenas Blommor som gjorde jobbet. Behöver inte säga att den som fick blommorna blev superglad för den stora buketten!!! Stort tack för all bra service..
    2010-01-13
    Johan W skrev om Gösta Samuelsson Bil :
    Rekommenderas starkt! Var i kontakt med Magnus Gråbo och kan bara säga att det är en bilförsäljare som verkligen kan sitt jobb. Magnus inger ett förtroende/kompetens man sällan stöter på i bilbranschen. Det blev en Clio på Lilla Edet istället denna gången men i början av nästa år när det är dags för ny tjänstebil vet jag vem jag skall kontakta! Stort tack för all hjälp!
    2009-11-20
    Johan W skrev om Boldstyle :
    Rekommenderas starkt! Äntligen en riktigt kul/spännande butik för alla oss som älskar prylar! Klockor, plånböcker, Iphone-tillbehör m.m. till riktigt bra priser! Att personalen sedan är supertrevlig är bara ett stort plus! Är verkligen supernöjd med mitt nya cardcase!!!
    2009-11-13

Boldstyle svarar Johan W:

Tack Johan! Uppskattar att du tog dig tid att lämna omdöme om oss!

Johan W skrev om Stockholms Märkesoutlet :
    Rekommenderas starkt! Helt otroligt att man kan hitta årets märkeskläder till halva priset mitt inne i Stockholm! Var där förra helgen och blev supernöjd. Ny värstig Sebago parkas till flickvännen och en ny Musto sportväska till mig. Det enda som känns dumt är att vi har bott på Gärdet i 7 år utan att ha hittat hit tidigare..
    2009-11-06