feedback company

Jonas H skrev om Stockholms Glasmästeri
Jonas H skrev om World Class Sverige
Jonas H skrev om Non Solo Bar
    Jonas H skrev om Grill :
    Jag har varit på Grill två gånger, första gången var det förvånansvärt lång väntetid på huvudrätt (Oxfile) och efterätter, men maten var fantastiskt välsmakande och miljön (vi satt i biblioteksdelen) likaså.

Den andra gången fick vi sitta i Molin Rouge med 20-talet kristallkronor runt oss. Maten var lika fantastisk denna gång och servicen bland det bästa jag upplevt på någon restaurang. Har tidigare varit på SMAK, en annan av F12-gruppens restauranger, och skillnaden är enorm i service, känsla, trivsel och väntan!
    Jonas H skrev om SGP Online Publishing AB :
    Då jag är den som svarar i telefonen på företaget så får jag dom flesta av dessa skojare. Dessvärre fanns inte 036-2912819 med i spamlistan i applikationen TrueCaller (reklam kanske inte är tillåtet, men det är ett fantastiskt verktyg för att slippa alla säljare i mobilen).

Får du en faktura från det här företaget, gör såhär:

bestrid fakturan och skriv på fakturan att du polisanmäler (vilket du givetvis gör också). Skicka tillbaka fakturan till avsändaren och faxa även en kopia till dom. Spara faxkopian för framtida bruk.

Kontakta även Svensk Handel.

Anmälan till Svensk Handel http://svenskhandel.se/Varningslistan/Tipsa-oss/ Anmälan till Polisen http://www.polisen.se/Stockholms_lan/sv/Utsatt-for-brott/Olika-typer-av-brott/Bedrageri/

Kontrollera att du anmäler till rätt län på polisen.se.

Lycka till!
    Jonas H skrev om YesPrint :
    Say NO to YesPrint! Här är företaget som gärna berättar hur dåliga andra tryckeriers tryck är jämfört med deras, och sedan undviker att besvara kritiken om att deras tryck är riktigt dåligt där de verkar ha snålat med färgerna - svart är grått och turkost är ljusblått som exempel. Obs, detta gäller deras digitaltryck från Tyskland. Huruvida deras egna tryckeri gör bättre ifrån sig får någon annan svara på i framtiden, härifrån beställer jag inte mer.
    2011-04-26
    Jonas H skrev om E-print :
    Trots ett mediokert bemötande av IT-chefen efter att dom tappat bort min beställning får e-print 3 i betyg tack vare att de erbjuder möjligheten att beställa online, är billiga och faktiskt - viktigast av allt- ger ett riktigt bra digitaltryck med färger som inte är trötta eller bleka. Skicka IT-chefen på en kundvårdskurs så får ni en återkommande kund!
    2011-04-19
    Jonas H skrev om S.A.T.S Sports Club :
    På tok för litet, men fungerar bra för pass och enklare övningar. Lätt att få plats på passen. Går hellre hit än till Odenplan som har alldeles för många medlemmar.
    2009-07-02
    Jonas H skrev om Stockholms Glasmästeri :
    Ringde samma dag som de skulle gå på semester, men de åtog sig ändå att skära upp ett par rutor till mig och leverera fram till min dörr. Priset var även det helt överkomligt. Om man har ont om tid och vill komma billigt undan är detta ett ställe att handla från!
    2009-07-01
    Jonas H skrev om ICA Supermarket Baronen :
    Om ICA Baronen kan man skriva följande. För många produkter, för lite utrymme och för lite personal. Att medlemmar ur den kvinnliga yngre personalen verkar mer intresserade av sina mobiltelefoner än att ta hand om kunder i kö gör det inte roligare att handla där. Att det är för litet utrymme och för många kunder gör att det blir väldigt trångt. Händer ibland att man hittar produkter där bäst-före-datum passerats med ett par månader. MÅNADER. Kommer ihåg en gång när jag lämnade produkten till kassapersonalen och nästa dag såg samma produkt på hyllan igen. Kylavd där specerier mm förvaras har problem med ventilationen och det luktar avlopp. Har så gjort i flera månader, och jag förstår inte varför inget gjorts för att ändra på det. Handlar istället på ICA Nära på Sveavägen - bara ett kvarter längre bort. Där kostar personalen på sig att le och hälsa och man har gått om plats att röra sig på och sortimentet är mycket bra - dock saknas chark och fiskdisken som Baronen har gjort sig berömd för. Går man 5 minuter ännu längre bort kommer man till Stockholms billigaste matvarubutik - ICA Vanadis. Plus får ICA Baronen för att de har öppet till 22, men deras snäsiga väktare släpper inte in någon senare än 21.55. Inte ens för att handla en liter mjölk.

ICA Baronen borde ta sig en liten funderare. Det finns ett stort antal andra matvaruaffärer inom gångavstånd.

Edit: I början av augusti 2009 hittade jag bröd med bäst-före-datum maj 2008! Dvs ett mer än 15 månader gammalt bröd. Med tanke på att det inte var första gången jag hittade gamla produkter så undrar man hur ofta det sker en inventering...
    2009-06-29
    Jonas H skrev om PRAKTIKERTJÄNST AKTIEBOLAG, MONICA KARLSSON :
    Jag har gått till Monica i väldigt många år, men nu har hon tagit ytterligare ett steg upp på topplistan - min "tandläkarskräck" är nu botad. Behandlingen började med lätta tryck med bedövningssprutan - givetvis smärtfria - och själva borrningen och lagning var helt smärtfri. Det har aldrig hänt förrut. Putsning ingick i behandlingen utan extra kostnad. Lagningarna håller, det är också ett plus...
    Jonas H skrev om World Class Sverige :
    Skönt jmf SATS är att det ofta är mycket mer plats och aldrig väntelista till fria vikter eller maskiner. Tränar på WC Tule som har snygg design, men lite för små omklädningsrum. Cykelrummet är för litet, men ventilationen håller bra klass - jämfört SATS.
    Jonas H skrev om Espresso House Odenplan :
    Alltid snabba på att servera, men alltid olika temperatur på latten. Oftast gott, och alltid trevligt och rappt bemötande av personalen.
    Jonas H skrev om Non Solo Bar :
    Nu efter ombyggnanden mycket större och trevligare. Marco gör bästa latten i stan! Självklart finns Johan & Nyström bland blandningarna för alla kaffeälskare.