feedback company

Art V skrev om Com Hem
Art V skrev om Vapiano Stureplan
Art V skrev om ACNE Jeans
    Art V skrev om Urban Outfitters :
    Jag vet inte om jag bara haft otur, jag har köpt två plagg där, båda har gått sönder INNAN jag ens hunnit tvätta plagget.

Usel kvalitet! Verkligen inte prisvärt.

Annars tycker jag att det är stockholms mest inspirerande butik, dom säljer även inredninggrejer som är jättefina och annorlunda.

Kanske Stockholms bästa present butik? Men jag kommer nog aldrig mer att köpa kläder där.
    Art V skrev om Café 60 :
    Jättemysigt café med potential, det stora minuset är att deras fika alltid smakar torrt, eller ingenting alls, smaklöst. Att köpa fika på ica hade varit godare.

Men jag fikar där för att det är centralt och för att det är mysigt. Det finns tyvärr inte så många alternativ i det området tyvärr.
    Art V skrev om Malmö Aviation, Bromma :
    Jag flyger allra helst med Malmö aviation när jag ska flyga inrikes. Fräscha plan, det bästa är att man alltid får fika på planet, gratis, till skillnad från SAS.

Det allra bästa är att dom flyger från bromma, smidigt att ta sig dit.
    Art V skrev om Flygbussarna :
    Det bästa alternativet nu när man ska ta sig till och från flygplatsen, smidigt, avgår ofta, grymt att man alltid får en vagabond på bussen också!

Det enda som man skulle önska sig är en digital skärm som säger när nästa buss avgår, som är synkroniserad med bussen så att tiden stämmer.

Men annars är det inget att klaga på!
    Art V skrev om Vete-Katten :
    Här har jag ätit den godaste semlan någonsin! Riktigt mysigt ställe med personal som klär sig gammeldags med förkläden och huckle.

Det enda jag kan klaga på är att det ofta är trångt, svårt att hitta bord, och lite för ljust, dom borde dämpa belysningen så att det blir myyysigare.
    Art V skrev om Vi - Matpressen :
    Helt ok butik, eftersom jag handlar där dagligen så blir man less på småsaker som mögliga grönsaker, kassörskor som "råkar" slå in varor man inte ens handlat. Halva priset lappar som inte slås in.

Det är jobbigt att man inte kan välja någon annan butik, men den här duger antar jag.

Bitter kommentar, I know ;)
    Art V skrev om Restaurang Landet :
    Som uteställe dvs. dricka öl äta en förrätt kanske, får den en given femma!

Duktig och trevlig personal!

MEN absolut inte som restaurang, det är inte prisvärt, jag valde det dyraste dom hade på menyn och blev grymt besviken, inget som låg på tallriken smakade bra.

Smakade till och med min sambos mat och det var lika smaklöst.

Men en öl med vänner funkar!
    Art V skrev om Com Hem :
    Skulle kunna fylla en hel sida med dåliga erfarenheter jag fått i från detta företaget, dåligt bemötande från kundservice, okunnig kundservice osv.

Det bästa är att helt enkelt hålla sig borta från detta företag, nappar man på ett erbjudande så är det svår/komplicerat att byta leverantör.

Jag är tyvärr fast i skiten.
    Art V skrev om Vapiano Stureplan :
    Helt underbar restaurang, men fantastisk atmosfär, ljuvlig mat, mycket prisvärt!

Passar i alla lägen, jobblunch och romantisk middag.

Föredrar restaurangen vid humlegården framför den i gamla stan.
    Art V skrev om ACNE Jeans :
    Älskar´t! Det enda jag kan klaga på är kvalitén, vissa plagg går sönder alldeles för snabbt...