feedback company

Peter H skrev om CANI Hantverksservice
Peter H skrev om Restaurang Storstad
Peter H skrev om Broncos Bar
    Peter H skrev om Casa Mia :
    Klassisk turistfälla som levererar! Mat och bemötande över förväntan. Flink och trevlig servis. Maten snyggt upplagd och snabbt serverad. Vällagat och vackert för ögat till ett rimligt pris. Känns faktiskt lite Italien den tackiga inredning till trots. Gillar!
    2011-06-22
    Peter H skrev om Vapiano Stureplan :
    Kul koncept. Hyfsad mat till rimliga priser. Trevlig miljö och bra sittmiljö. Urusel barservice. Borde skämmas. Ointresserat, långsamt och surmulet. Vad hände med service with a smile? Skulle välja Vapiano för avslappnad representation eller kompisar, inte för viktiga kunder eller en dejt.
    2011-05-04
    Peter H skrev om Best Hostel City :
    Riktigt schyssta rum mitt i city för några hundralappar per natt gör det här till ett mycket bra boende i Stockholm. Jag har bott här flera gånger för runt en femhundring per natt i eget rum med toa. Visst det är dusch i korridoren men allt är snyggt och fräscht. Rummen är moderna, välstädade och trevliga och det ingår en enklare frukost. Du får bädda själv och det är ingen städning men det är ett klart prisvärt alternativ till att bo på "fina hotellet" för 2500 kr per natt. Och det ligger verkligen MITT i city :) Med en välstädad reception och trådlöst nätverk skulle betyget bli 5.
    Peter H skrev om CANI Hantverksservice :
    CANI Hantverksservice är att av Sveriges bästa hantverks- och serviceföretag. Kunskap, noggrannhet, ärlighet och rimliga priser gör att jag varmt rekommenderar detta företag. Snickeri, VVS, måleri, elarbeten, trädgård- och fasadarbeten, inget är omöjligt, allt går som en dans. De har jobbat hos oss i snart 5 månader och arbetet utförs noggrant, de är trevliga och de städar efter sig. Efter att ha renoverat tre hus och fyra lägenheter, efter att ha köpt från stora entreprenadföretag, från små hantverksföretag, från svenska företag och från företag med utländsk arbetskraft vågar jag påstå att CANI Hantverksservice är riktigt, riktigt bra. Tveka inte att anlita dem.
    Peter H skrev om Restaurang Storstad :
    Bartenders utan fantasi är som copywriters med dyslexi - helt värdelöst. Bara för att jag ser ut som en bonnläpp så vill jag inte bli behandlad som en. Kom igen och ansträng er lite för att era gäster ska få en bra upplevelse. Det är faktiskt ni som finns till för oss, inte tvärtom...
    Peter H skrev om Broncos Bar :
    Kvarterskrog som serverar kötträtter utan krusiduller. Vällagat utan några anspråk på gastronomi. Butter men flink service. Passar perfekt för innebandygänget som är hungriga eller tjejligan som tröttnat på GI-diet och räksallader.