feedback company

Pavas M skrev om Itamae Sushi
Pavas M skrev om Vapiano Stureplan
Pavas M skrev om Vapiano Gamla Stan
    Pavas M skrev om Bee's Thai Food :
    Trevlig personal, bra priser och riktigt god mat. Jobbar kvällar i närheten och det blir många take away-middagar från Bee's!
    Pavas M skrev om Arirang :
    Har enbart köpt med mig deras bulgogi. Den är riktigt god och extremt prisvärd. En bra uppgradering på yakiniku!
    Pavas M skrev om Murasaki :
    Bemöttes av en trevlig servitris när vi kom in och beställde. Sedan fick vi knappt tag på henne förrän vi skulle ta notan. Det var absolut inte mycket att göra! Beställde både anka och entrecote för att laga själv över hällen. Ganska smaklöst när man inte får någon vettig smaksättning till.
    Pavas M skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan :
    Overkligt god sushi för lagom pris!! Trevlig personal!
    Pavas M skrev om East Restaurant :
    Personalen varken trevliga eller otrevliga. Ganska likgiltig service. Maten var verkligen inte värd priserna!! Man kan få mycket bättre sushi för samma pris! Även efterrätten var värdelös.
    Lisa n :"
    VAD du är negativ och gnällig. Var positiv och glad istället. East är toppen. "
    06-03 02:08
    Pavas M skrev om Onlinepizza :
    2011-11-06

Onlinepizza svarar Pavas M:

Hej P M!

Finns det något du tycker vi ska förbättra oss på så säg gärna till!

Pavas M skrev om Fåröhus :
    Klassisk lamgrillning varje sommar på fårö! Kostar en del men är väl värd den underbara lambuffén! Till köttet har de bla potatisgratäng & det godaste hembakade brödet jag någonsin smakat!

Sen passar det fint med en saffranspannkaka till efterrätt!
    Pavas M skrev om O'Learys Norrtull :
    Var en klar femma första veckan när stället öppnades. Fick till och med se Milans premiärmatch mot Lazio på stora skärmen sittandes i det bästa båset trots vi bara tog nachos till ölen.

Däremot har det varit en starkt nedåt-lutande kurva ända sedan Barcelona-Milan matchen. De har knappt tid för att hälsa på en och försöka ordna plats i lokalen. Frågar man servitriserna ber de en att gå till hovmästaren som är oerhört svårfångad. Slutsatsen är att de i princip skiter i dig om du kanske bara ska ta ett par öl till matchen eller inte har förbokat din kväll.

Senast ringde jag in för att säkerställa ifall de skulle visa match som till slut inte visades. Så var är hela sportbar grejsen man bör kunna förvänta sig. Styr upp er o bli mer sport o mindre käk & oorganiserade
    Pavas M skrev om Bebe :
    De har alltid full fart. Antar att det beror på läget, och hur de har lyckats kombinera den moderna och mysig inredningen med den Indiska maten. Ser oerhört frestande att joina festen varje gång man går förbi.

Men smakupplevelsen sänker dem ner i marken! Grillade Kycklingbitar kletade i röd färg. Fick ingen kryddig smakupplevelse som jag förväntar mig av äkta Indisk mat! Oerhört försvenskad SantaMaria-upplevelse.
    Pavas M skrev om Den Gamle och Havet :
    Pastan smakade bra och var prisvärd. Fick däremot fel tiramisu till o börja med. Sen var servitrisen allmänt dryg under hela kvällen. "Är du klar där eller ska du fortsätta peta på pastan?", det var inte fullsatt, det var inte stängningsdags och jag är inte heller polare med dig!
    Pavas M skrev om Arigato :
    Tycker att flera sushiställen har börjat komma upp till en viss fräschhetsnivå. Jag anser inte Arigato sticka ut från den klungan med något out of the ordinary. Så det blir en standard trea för deras jämna och goda kvalitet.
    Pavas M skrev om Kullens Bar & Kök :
    Så bör varje kvarterskrog vara. Urbra kvalitet på köttet till skämtpriser under 200kr. De kvällarna man ändå har mage att snåla kan man alltid väljaa bland typ 100 olika ölsorter. Grymt för mig som älskar IPA!!
    Pavas M skrev om Chili Masala :
    Bästa Indiska maten i Stockholm by far! Dessutom till ett skämtpris. Kostar ingentin pga läget. Mindre mysigt ställe men med lyxsmak! Man kan dessutom se dem laga maten i köket. tips: ta alltid vitlöks naan till maten!
    Pavas M skrev om Ciao Ciao Grande :
    Både pastan och pizzan smakar bra! Ett mycket bättre val än Vapiano för de extra slantarna! Missa inte Gino till efterrätt!
    Pavas M skrev om Koh Phangan :
    En upplevelse att äta här. Grym inredning! Dock vääääldigt långa väntetider om man inte bokat bord. Väntetiden var 40min när man kom dit men fick vänta 1h30min innan vi fick bord. Sedan tog det ytterligare 30-40min att få maten. Maten var urgod! Men inte 5a bra.
    Pavas M skrev om Itamae Sushi :
    prisvärd o god lunch på härlig uteplats!
    Pavas M skrev om Vapiano Stureplan :
    Den bästa Vapiano i stan. Varierar dock för mycket beroende på kocken!
    Pavas M skrev om Vapiano Gamla Stan :
    Varierar för mycket beroende på kocken! Men mysigt ställe!
    Pavas M skrev om Vapiano Kungsbron :
    Varierar för mycket beroende på kocken!
    Pavas M skrev om Pong Asian Deli :
    Grymt bra sushi för det låga priset. Även yakiniku var bra!