feedback company

David H är nu vän med Peter A
2009-04-11
David H laddade upp en bild på Sofielunds Blomsterhandel
    David H skrev om Crème :
    Crème på KLTK kan glömma bort din beställning och du får vackert vänta på att de gör iordning maten. Lunchen närmar sig 100-lappen och håller hyfsad kvalitet, är aldrig dålig men heller inte exceptionell.
    2011-08-26
    David H skrev om Östermalm's Pizzeria :
    Glöm att luncha på uteserveringen med kolleger som äter från sushistället bredvid. Trots att det finns tiotalet lediga platser vill de ha 25 kronor i serveringsavgift.
    2011-08-04
    David H skrev om Järnvägsgatans Thai Take Away :
    Utifrån ser det inte mycket ut för världen. Ett konverterat gatukök inklämt mellan järnvägen, en bro och en väg. Inne väntar dock smarriga och prisvärda thairätter. Enligt ryktet blir det trångt under lunchen men vid mitt besök 11.30 på en torsdag var det lätt att få plats.
    2011-04-01
    David H skrev om Sushi Asahi :
    Trevligt ställe med japansk mat där jag ätit både lunch och middag med bra bemötande och god mat.
    2011-03-17
    David H skrev om Filmstaden Sergel :
    Utöver att man tvingas stå ut med skrik och mobiltelefonsignaler under biobesöket så får man SF:s vanliga bemötande. Räkna inte med att uppgifterna i köpbekräftelserna som skickas ut stämmer, inte heller att texten i köpvillkoren är aktuella. Med en kundtjänst som är mer osmidig än SJ:s så hamnar man i en division för sig.
    2010-12-13
    Qpaqex gillar detta.
    Verkar ju halvbra får man ju säga... Det var ingen matiné? "
    04-01 23:32
    David H skrev om Restaurang Aiyara :
    En del av lunchpauserna tillbringas här när konsulterna på jobbet får bestämma. Det är något av Stockholms sämsta inredning med klumpiga stolar och bord. Högen av Mariekex ovanför disken är något avskräckande men thaimaten är helt okej.
    2010-11-10
    Tobias B gillar detta.
    Hahahaha, världsklass med kexen David :) "
    11-10 14:32
    David H skrev om Mikaels Livlina AB :
    Detta företag levererar mackor till livsmedelsbutiker runtom i Stockholm. Kvaliteten verkar hyfsad men av någon anledning vill de inte skriva ut tillverkningsdag utan bara bäst-före-datum. Därför avstår jag från att ens överväga dem i fortsättningen.
    2010-09-10
    Har käkat ett par gånger och de är inga höjdare. "
    09-10 22:05
    David H skrev om Rentokil Initial AB :
    Var nära att bli överkörd av Initials bil med registreringsnummer GMF744 på ett övergångsställe på Tegeluddsvägen där den körde alldeles för fort. När jag var barnslig nog att spotta efter bilen för att visa mitt missnöje med att bli närapå dödad så hoppar förarens kollega ut och säger att han hade misshandlat mig om det inte vore för att han hade företagets kläder på sig och det inträffade utanför ett medieföretag. Måhända är det den aggressiva attityd som krävs för att kunna piska ur den sista unsen damm ur mattorna men jag skulle tänka mig för innan jag anlitade detta företag.
    2010-09-07
    Tala om negativ reklam för företaget. *asg* "
    09-07 10:05
    bra där david! "
    09-07 11:31
    :o anmärkningsvärt! "
    09-07 23:52
    Lever du David? Eller ligger du inrullad i en entrématta någonstans nu? "
    09-09 06:51
    David H skrev om Restaurang och pizzeria Casablanca :
    Jag och tre andra killar fick gå runt ett bra tag i Hässleholms centrum efter ett lunchställe innan vi hittade Casablanca. Det märks att konkurrensen inte är knivskarp eftersom vi för 75 kronor fick en dagens lunch som man inte skulle varit nöjd med på ett 50-kronorsställe. Trådigt fläskkött med stekt potatis som knappt sett en stekyta. Till det serverades en bearnaisesås som enligt uppgift var hemlagad men som var misstänkt lik ICA:s bearnaisesås som är ett currydoftande skämt. Nästa gång jag behöver äta lunch i Hässleholm ska jag fråga mina släktingar om råd först.
    2009-08-27
    Tobias H gillar detta.
    Eller fråga här på reco! Ngn välvillig Hässleholmare kanske skickare dig till bättre ställen. "
    08-28 13:02
    David H skrev om Jc Sverige, Jc Malmö Södertull :
    Till skillnad mot den JC-butik jag besökt i Stockholm bryr de sig faktiskt om när man som kund besöker butiken. Här i Malmö var de faktiskt intresserad av vad jag ville ha och vad som passade mig.
    2008-11-29
    David H skrev om Jacob´s Catering :
    Åt av deras buffé i somras och det var en god buffé som inte kändes tråkig eller för fet.
    2008-11-29
    David H skrev om Restaurang Dalanisse :
    Just nu sitter jag hemma och väntar på att mitt te ska dra färdigt. Jag blev nämligen inte serverat det te jag beställde på Dalanisse ikväll. Det var bara en i raden av exempel på hur personalens service fallerade.

Tråkigt med tanke på att maten var riktigt bra och prisvärd samt att lokalerna är trevliga. Förhoppningsvis hade de bara en dålig dag men kommer jag hit igen kommer det vara något av en chanstagning.
    2008-09-26
    David H skrev om Nagoya Sushi :
    Snabb service, bra sushi (och andra rätter).
    2008-09-26
    David H skrev om Pocket Shop, Västermalmsgallerian :
    Bra utbud av faktaböcker.
    2008-08-28
    David H skrev om Malmö Kommun, Huvudbiblioteket :
    Bibliotek med vacker arkitektur och ett hyfsat utbud av tidskrifter. Tyvärr blir det ett himla spring mellan olika avdelningar för att hitta det man vill läsa.
    2008-08-27
    David H skrev om Solna stadsbibliotek :
    Bra utbud men inte särskilt tillmötesgående personal.
    David H skrev om Pressbyrån Solna Centrum :
    Säljer inte SL-kort utan hänvisar till Pressbyrån vid tunnelbanestationen.
    David H skrev om Coffee Point :
    När jag besökte detta café fanns det en stickande doft av lösningsmedel i entrén. Med undantag av detta är det bra kvalitet.
    David H skrev om Maxi ICA Stormarknad :
    För att vara en ICA Maxi Stormarknad är denna i Hässleholm av hög kvalitet. Speciellt vad gäller livsmedel.
    David H skrev om Åhléns :
    Detta Åhlénsvaruhus har nog varit det jag haft som arketyp för Åhléns sedan barnsben (sedan det en gång var Tempo). Ambitionsnivån här känns lite lägre än hos andra Åhlénsvaruhus. Medieavdelningen håller hög klass medan inredningsavdelningen lämnar en del övrigt att önska.