feedback company

2008-01-26
Erik J skrev om Formaggio Pizzeria
Erik J skrev om Vapiano Stureplan
    Erik J skrev om Bageriet 1935 :
    Grymt hak med bra grötfrukost med jos, kaffe och fralla för 60 kr! Mysig lokal och trevlig personal. Lätt favoriten i Fredhäll!
    2009-08-19
    Erik J skrev om Pizzeria La Barca :
    Ett av de bättre pizzahaken på den här sidan Kungsholmen, med stora välgjorda pizzor. La Barca är också en schysst kvarterskrog där man kan ta en bärs och snacka skit.
    Erik J skrev om Mevlane Pizzeria & Restaurang HB :
    En av de bättre pizzeriorna på Fredhäll, vilket kanske inte säger för mycket. Pizzorna är goda och har en bra storlek, vilket man inte enligt min mening kan säga om de närliggande konkurrenterna. Mitt förstaval när jag är lat, men fortfarande inte vill bli missnöjd.
    Erik J skrev om Kungsholmens Pizzeria :
    Kungsholmens största pizzor, men också goda! Personliga favoriten är Juventus och naturligtvis Capricciosa med extra mozarella. De har även glutenfria pizzor.
    2008-01-26
    Erik J skrev om Formaggio Pizzeria :
    Riktigt goda pizzor! Lite mindre än tidigare och till exempel Kungsholmens Pizeria, men fortfarande mer än man kanske behöver. För mig fortfarande nr 1 på Kungsholmen! Jag rekommenderar starkt!
    Erik J skrev om Vapiano Stureplan :
    Bra priser, en skön stämning och god mat ger en klar 4:a. Jag är nära att ge en 5:a, men det tar i bland väldigt lång tid att få maten (om man inte beställer pizza) och det kan vara lite störande om eftersom att man måste stå och vänta. Riktigt goda efterrätter och gott kaffe! Rekommenderas starkt (kanske inte för en stressig lunch)