feedback company

Johan C är nu vän med Tobias B
2008-02-03
Johan C är nu vän med Daniel T
    Johan C skrev om La petite Bretagne :
    Gick förbi här idag, och är deras mat lika god som deras trevliga personal rekommenderar jag det varmt! Ska helt klart dit och prova lite crepes någon dag framöver, han jag pratade med sa att det inte var alltför billigt, men att man får mycket för pengarna. Tydligen finns det inte så många crepes ställen i stan, men är du sugen på crepes och trevlig personal, this is the place. (återkommer när jag käkat där)
    2008-07-03
    Johan C skrev om Min Syster & Jag :
    I fredags fick jag panik, jag behövde verkligen klippa mig. Men hur ska man lyckas med det en fredags kväll då solen inviger helgen? Jag blev tippsad av en kollega att gå hit, och Marie-Louise som jag ville klippa mig hos, hon hade fullbokat! Men hon tog sig tid att klippa mig iaf på kvällen! Gissa om jag blev glad?? Sen visade det sig att hon var helt grym på att klippa också! Aldrig någonsin tidigare har jag varit med om att frisören med en gång säger att "så här vill jag klippa dig", nu kör vi så sen får du säga vad du tycker. Inte nog med det, mitt kort strulade och jag fick möjligheten att komma tillbaka senare och betala!! hahaha vart händer detta annars?? Fick även en riktigt schysst latte, den bästa hår tvätten någonsin, det var en blond tjej som gick tredje året på nån frisörskola, all heder till dig. Riktigt fin salong också, gammeldags stil, perfekt läge, mina varmaste reco's! Tack Marie-Louise.
    2008-04-26

Min Syster & Jag svarar Johan C:

Hej Johan Tack så hemskt mycket för dina fina rekomendationerDu är välkommen tillbaks på en 2 komponents inpackning från Redken som sitter i 14 tvättar med en skön hårbottenmassage. Mvh Marie-louise

Johan C skrev om Boulebar Surbrunn :
    Super trevligt ställe! Hade företags jippo där i fredags (08-04-11), inget jag hade kommit på själv direkt, men det var riktigt roligt! Vi fick en kort demonstration om hur man spelade, dom kom även och tog beställningar så vi slapp gå till baren hela tiden! KANON! vi käkade inte där, men restaurangen såg riktigt fin ut! Supercoolt med kombinationen boule och restaurang! Perfekt för företaget eller kompisgänget! Förhak eller mysig restaurang, it's up to you!
    Johan C skrev om Dinero AB :
    Skönt avslappnat allt i allo ställe! Jag har bara varit där en gång och jag upplevde det som en väldigt varierad publik, vilket jag värdesätter högt. Förvånandevis bra service i baren också med tanke på att det var riktigt mycket folk! Stort +!! Glaskupan för dansgolvet.. Ja, jag hann aldrig ner dit, men dom som stod där nere verkade ha riktigt kul! =) Kan tro att det är lite väl varmt där i, men det kan jag som sagt inte yttra mig om. Men det är helt klart ett skönt ställe att hänga på, oavsett om man ska snacka lite skit med polarna, röjja, eller vad man nu är ute efter! Brukar inte vara på Söder, men hit kommer jag igen!
    Johan C skrev om Västermalmskliniken :
    Efter att ha läst Emma K's rekommendation, kunde jag inte låta bli att gå hit nu när det var dags att gå till tandläkaren. Och ja, för en som är van att gå till en vanlig Folktandvård, haha WOW vilken skillnad! Den där högtrycks tvätten med saltlösning, ganska festligt faktiskt, och tydligen så har dom någon form av en-timmes "spa" grej för tänderna också, i samband med blekning? Ah iaf, dags att gå till tandläkaren? Vill bli trevligt bemött? Vill veta vad dom gör? Vill känna "service" även fast det handlar om en tandläkare?? Ja gå hit.
    2008-04-03
    Johan C skrev om Coop Konsum Brommaplan :
    Jag handlar här rätt ofta, och att den skulle vara tråkig är inget jag har tänkt på. Det jag dock har tänkt på är att de gånger kön är lång, så ropar dom snabbt in en till personal och öppnar en ny kassa! Det händer inte så ofta på andra matbutiker, stort plus!! Sen är personalen super trevlig.
    2008-04-02
    Johan C skrev om SATS - Kungsholmen :
    Flyttat runt en del i stan genom åren och jag har provat på flertalet SATS anläggningar. Här finns alla åldrar och typer, det är oftast en trevlig stämning, känns lite mer som Dalarna än Stureplan om du hajjar jämförelsen.. :) ..och en kall öl i ångbastun är inte fy skam, om man nu får dricka öl där? *s*
    2008-03-17
    Johan C skrev om Salong Maria Jones :
    Nu har jag klippt mig här två gånger, och båda gångerna har jag blivit väldigt nöjd! Hennes salong är verkligen toppmodern, det är till och med massage i "tvätta håret" stolen! Vill du ha en proffsig frisyr har du hittat rätt! Jag har klippt mig på diverse olika salonger, alla prisklasser, är du bosatt i Borlänge trakten borde Maria Jones vara ditt självklara val. Hon har även en gullig liten fransk bulldog som springer omkring, mina varmaste rekommendationer!
    2008-02-19
    Johan C skrev om Mikas Koivisto Karlsson :
    Det sved lite att betala 750kr för en klippning, men trots det så gick jag därifrån helnöjd. =) Jag klippte mig hos Jenny, och det märktes att hon hade klippt förut. Vill man tessta en ny frisyr eller så, är det hit du ska gå av den anledningen att du kan känna dig trygg. Men om man bara ska snida till samma frisyr man haft i alla år, skulle jag inte betala 750kr för det. All cred till deras salong, men priset drar ner till en stark fyra.
    2008-02-18
    Johan C skrev om Film & Fabel Borlänge :
    Sugen på att hyra film? Besök då Stans skönaste videobutik! Trevlig personal samt helfestliga priser! Alltid färskt godis också... Vilket gör så att man måste träna extra hårt efter den där actionspäckade rullen. :D
    2008-02-09
    Johan C skrev om Restaurang Vildanden :
    Service och åter Service! Sällan man blir så väl behandlad som på Vildandens Restaurang! Ger mina varmaste rekommendationer, maten är så klart underbar. Helt klart värt ett besök!
    2008-02-06