Anchor Restaurang & Pub

3.5

8 omdömen om Anchor Restaurang & Pub

Jennifer H
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Det är skitkul att titta på när andra gör bort sig på Pub Anchors hårdrocks-karaoke. En upplevelse, varje tisdag och söndag från 22 (sveavägen 90). Själv är jag för feg för att gå upp och greppa micken så jag dricker öl istället =)

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Anders H
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Pub Anchor är för mig mer än ett ställe att gå ut på - Jag har gått till "Ankaret" i ca 15 år och under så lång tid händer det ju mycket - stället hade ett tag problem med vakterna - men jag tyker det har blivit bättre! Mvh Anders

johan s
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Skulle kalla det för en sunkthak men på ett positivt sätt. Mysig miljö med god hemlagad mat

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Sofia J
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Helt okej ställe för en viss typ av människa. Alla är välkommna men det gäller att du tål musik och öl, i vissa fall trängsel. Skitmysig inredning och supertrevligt folk och absolut en av Stockholms bästa bar gör att jag är en trogen återkommare.

sophia p
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Super stämmning, awesome människor, mysig miljö och skitbra musik! Om du inte är socialt efterbliven eller carolafan är detta stället för dig. Musiken är inte alls för hög. Man kan prata me folk vilket är närmast omöjligt på de flesta andra ställen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
John H

Mathias W
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Äh snicksnack. Det hör till, stämningen är bra och riktigt skönt o bara sitta o snacka skit med polarna

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Natalie  S
Skrev om Anchor Restaurang & Pub

Stökigt, hög ljudnivå, ingen plats. Förmodligen stor brandfara med tanke på hur mycket folk som befann sig i lokalen. Skandal!!