feedback company

Läs mer om Cassi

Rekommendera företaget

Lars L

Lars L tycker:

"Jag har bara ätit på stället på lunchtid och har aldrig blivit besviken. Inredningen kan tyckas vara 35 år gammal men byttes ut för ett par år sedan. ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Franska köket, Stockholm

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller franska köket? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter franska köket. Känner du till franska köket i Stockholm kan du också tycka till.