feedback company

Gässlösavägen 65, BORÅS

Läs mer om Byggcenter i Borås Förvaltnings AB

Frida

Frida tycker:

"De är ett bra företag med bra arbetare. Framförallt Klaes Hägnestig!! "

Fotograf Per Aronsson AB

Druveforsv. 8, BORÅS

Läs mer om Fotograf Per Aronsson AB

Helena F

Helena F tycker:

"Trevligt bemötande och ett fantastiskt resultat! "

Gina Tricot, Huvudkontor

Teknologgatan 2, BORÅS

Läs mer om Gina Tricot, Huvudkontor

Anna O

Anna O tycker:

"Det många inte vet är att Borås är en liten stad men där många stora klädmärken har sitt ursprung. Gina tricot är det nyaste inom postordern via inter ... "

Hotell Arkivet, Hotell City Good Morning

Sandgärdsgatan 25, BORÅS

Läs mer om Hotell Arkivet, Hotell City Good Morning

Monika F

Monika F tycker:

"Lite av gårdagens hotell i positiv bemärkelse. Rummen är helt ordinära, trappuppgången avskalad och befriad från alla försök att göra den trndig. Fruk ... "

Cabom AB

Gässlösavägen 33, BORÅS

Läs mer om Cabom AB

Hans

Hans tycker:

"Rekommenderas!! Sonen köpte en produkt som inte riktigt höll måttet. Det var inga problem alls att reklammera, och den nya produkten kom blixtsnabbt ... "

AB Bostäder i Borås

Fastighetsbolaget Vesslan 4 HB

Salängsgatan 24B, BORÅS

Läs mer om Fastighetsbolaget Vesslan 4 HB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret