feedback company

Sibyllegatan 26, STOCKHOLM

Läs mer om Rehns Antikhandel

Björn E

Björn E tycker:

"En av Stockholms vackraste butiker. Mycket i affären för dyrt för min plånbok men otroligt inspirerande. Ägaren är kunnig och berättar gärna. "

Antikt, Gammalt & Nytt, Tore & Mats Grundström A

Mäster Samuelsgatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Antikt, Gammalt & Nytt, Tore & Mats Grundström A

Karin A

Karin A tycker:

"Ett underbart ställe om man gillar örhängen av alla dess slag, finns något för alla. Butiken är dock välidgt liten och personalen kan ibland vara lite ... "

Ulf Nordlind Mynthandel

Karlavägen 46, STOCKHOLM

Läs mer om Ulf Nordlind Mynthandel

Dan F

Dan F tycker:

"De sysslar idag framförallt med auktioner och inköpsuppdrag åt en äldre och väletablerad kundgrupp. Som enskild individ eller yngre samlare med begrän ... "

Antikvariat Puckeln

HCM Gamla Lampor & Kläder

Almlöfsgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om HCM Gamla Lampor & Kläder

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret