feedback company

Läs mer om careerbuilder.se

1 reco

John B

John B tycker:

"Bra jobbsökarsida med många intressanta jobbannonsörer. Lättöverskådlig med företagets logotype framför annonsen vilket gör att det blir en viss igenk ... "

Towork Sverige AB

Högbergsgatan 18, STOCKHOLM

Läs mer om Towork Sverige AB

1 reco

Sven N

Sven N tycker:

"oseriösa, kändes inte som ett bolag som hade en seriös ledning. finns det pengar? har dom jobb? verkar bara oseriöst "

SEBKU Service Event Bemanning Konsult & Utbildning AB

Box 78, NACKA

Läs mer om SEBKU Service Event Bemanning Konsult & Utbildning AB

Birgitta S

Birgitta S tycker:

"Go & glad :-D Va glad man blir när man verkligen får det man betalar för och lite mer :-) Har haft olika städfirmor men inte varit nöjd tidigar ... "

Arbetsförmedlingen, af Kultur Östra Regionen

Ann Braathen Artist Management AB

Folkskolegatan 5, STOCKHOLM

Läs mer om Ann Braathen Artist Management AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret