feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Asiatiskt Tumba

Vi har 83 Asiatiskt, Tumba att välja på

Berns Asiatiska

Berzeli Park, STOCKHOLM

Läs mer om Berns Asiatiska

Kenneth A

Kenneth A tycker:

"Åt precis den asiatiska brunchbuffen. Gillar lokalerna skarpt och det är en skön söndagsgrej att sitta där. Maten är bra, men hade förväntat m ... "

Arirang

Luntmakargatan 65, STOCKHOLM

Läs mer om Arirang

Jakob J

Jakob J tycker:

"Wow! Jag har helt missat hypen kring denna restaurang som har funnits i Stockholm sen 70-talet. Men igår var det premiär för mig på Arirang och jag må ... "

Ho's

Hornsgatan 151, STOCKHOLM

Läs mer om Ho's

Emily C

Emily C tycker:

"Inte gott! Fisljummen mat på ngn slags "hålla maten varm-ställ" med värmeljus under....? Svindyrt. Det står nu tydligt klart för mig att trängseln där ... "

Akki Sushi

Folkungagatan 45, STOCKHOLM

Läs mer om Akki Sushi

Yun C

Yun C tycker:

"Hålet i väggen håller måttet ännu. Bästa sushin i Stockholm, trevlig musik och färska råvaror. Lokalen är som sagt mycket liten så om man vill äta ... "

Ki-Mama Sushi Bar

Obervatoriegatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Ki-Mama Sushi Bar

Jacob K

Jacob K tycker:

"Sjuuuukt god sushi, mest för att kvalitén på fisken är bäst. Deras kockar ser ut som samurajs och jag gillar hur litet och mysigt stället är. Deras mi ... "

Ljunggren

Götgatan 38, STOCKHOLM

Läs mer om Ljunggren

Wladimir N

Wladimir N tycker:

"Ett av mina favorit ställen, underbar Sushi.. Kanske inte billigt men helt klart värt varenda krona, älskar terassen på sommaren. Rekommenderas "

Mamadou

Sankt Eriksgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Mamadou

Sabai Soong

Linnégatan 39B, STOCKHOLM

Läs mer om Sabai Soong

Patrik R

Patrik R tycker:

"Riktigt god thaimat, trevlig personal (som nästan alltid på genuina thairestauranger). "

Esperanto

Kungstensgatan 2, STOCKHOLM

Läs mer om Esperanto

Jim R

Jim R tycker:

"Min absolut bästa restaurangupplevelse hittils, en perfekt och kittlande upplevelse från början till slut. Rekommenderas varmt! "

Bamboo Palace

Kungsgatan 17, STOCKHOLM

Läs mer om Bamboo Palace

Johan Å

Johan Å tycker:

"Synd att renoveringen gjorde hela Bamboo Place till en skolmatsal när det gäller akustiken. Bufféområdet är minimalt och inte anpassat för den mängd f ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "asiatiskt, tumba". Vi hjälper er gärna att hitta rätt cateringfirma - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast rekommenderade cateringfirmor

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Asiatiskt i Tumba

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Fantastiskt god mat och fin uppläggning, bra service. Rekommenderas :-)”

Mia G anlitade Bee´s Asian Catering

“Beställt allt från kvällsmat till kontoret till lussebullar och glögg, alltid punktlig leverans och trevligt bemötande!”

Pascal A anlitade gastroni.se

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar