feedback company

Box 23123, Stockholm

Läs mer om Siam Travel

Tommy C

Tommy C tycker:

"Helt klart bland den bästa servicen som finns inom alla kategorier. Även fast allt går mot internet och automatiska sökningar så är det alltid värt a ... "

South East Asia Travel

Fatburs Kvarngata 8A, STOCKHOLM

Läs mer om South East Asia Travel

marie b

marie b tycker:

"Sea Travel är verkligen helt fantastiska, har haft kontakt med Mäm och hon är otroligt duktig och med ett väldigt personligt bemötande. Vilka andra fö ... "

Wagamama Waterfront

Klarabergsviadukten 65, Stockholm

Läs mer om Wagamama Waterfront

Björn W

Björn W tycker:

"Trevligt och professionellt bemötande, riktigt trevliga lokaler och ett snyggt "koncept". Maten är väldigt bra och upplevs som extremt fräsch, käkade ... "

Asian Market i Stockholm AB

Olof Palmes gatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om Asian Market i Stockholm AB

Roger T

Roger T tycker:

"Bästa asienmarknaden i regionen. Verkar inte dyrare än förortsmarknaderna heller - men välsorterad. "

Asia Furniture

Tulegatan 35, STOCKHOLM

Läs mer om Asia Furniture

Sunny

Sunny tycker:

"när man komma in i affären då får man ett vänligt mottagande av personalen ..snäll och varm möbeln är väldigt fina samt praktiskt användbart.. "

Resecentrum Gruppen

Sveavägen 120, STOCKHOLM

Läs mer om Resecentrum Gruppen

Morten  B

Morten B tycker:

"I have booked many many flights online, normally I don't have any problems until I used Resecentrum Gruppen. After booking with Resecetrum Gruppen I o ... "

A. Noor Euro Asia Mini Mart

Nymärsta Gränd 1, MÄRSTA

Läs mer om A. Noor Euro Asia Mini Mart

1 reco

fanny s

fanny s tycker:

"bra service, alltid trevlig bemött, rolig utbud från nästan hela världen, tycker mycket om juicerna , fisken från Afrika och chillin "

Asia Bridge Restaurang AB

Torsgatan 49, STOCKHOLM

Läs mer om Asia Bridge Restaurang AB

1 reco

Patrik H

Patrik H tycker:

"Bästa dumplingen i Vasastan, restaurangen är på torsgatan 49. Telefon 08-30 0061 "

Asia City Restaurang & Bar

Sveavägen 88, STOCKHOLM

Läs mer om Asia City Restaurang & Bar

Lennart N

Lennart N tycker:

"Riktig skitmat, skulle inte ens våga servera grisar detta. Var är Miljö och Hälsoskyddsnämnden? Ett tillslag här måste ju vara rena toppvinsten för nä ... "

Läs och Res Christian Jutvik

Skyttevägen 25, SALTSJÖBADEN

Läs mer om Läs och Res Christian Jutvik

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Asien, Stockholm,fridhemsplan

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller asien? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter asien. Känner du till asien i Stockholm kan du också tycka till.